Цялостни решения

Цялостни решения

За нас обучението е процес на промяна на работни поведения и нагласи, което не може да се постигне с еднократно събитие. Стараем се да сме близо до клиентите си в това предизвикателство и да им съдействаме в желанието да предоставят най-добрите възможности за развитие на своите служители.

Изградили сме дългосрочни обучителни академии, разработени специално за нуждите на целевите групи - мениджъри и лидери, търговци, експерти таланти. Специализираните ни решения могат да помогнат да постигнете желаните поведения при въвеждане на нови ценности  в компанията или при желание за трансформиране на организационната култура.

В менюто вдясно можете да видите повече за различните ни академии и цялостни решения. А ако не намирате това, което търсите, не се колебайте да се свържете с нас, за да го създадем заедно!
 

Бизнес проблематика

„Не ми стигат хората в магазина“ – Опасният параван на неефективната организация на работата

„Не ми стигат хората в магазина“ – Опасният параван на неефективната организация на работата

Ако получавате коментари от рода „Не ми стигат хората в магазина“, а в същото време виждате редица примери за неефективната организация на работата, то трябва да обърнете внимание върху какво са фокусирани мениджърите Ви!

прочетете

Нарастващата сила на доставчиците – скритото предизвикателство на 2021 година

Нарастващата сила на доставчиците – скритото предизвикателство на 2021 година

Подписаните договори нямат същата стойност както преди Ковид пандемията. Забрани, изисквания и международната обстановка се променят всеки ден, което прави логични решения днес, да изглеждат нелогични утре.

прочетете

Служителите в магазините не се усмихват – народопсихология или грешен подход?

Служителите в магазините не се усмихват – народопсихология или грешен подход?

„Защо не се усмихват? Защо не поздравяват? Защо обсъждат клиенти? Защо изглежда, че си вършат работят без желание? … Това са толкова логични неща! Може би е нещо свързано с народопсихологията!“ Клиентите ни се обръщат към нас с подобни коментари, когато става дума за подобряване на обслужването в магазина.

прочетете