Инструменти

Инструменти за оценка

Всяка компания притежава съвкупност от установени ценности, убеждения, очаквания, правила и идеи, споделяни съзнателно или несъзнателно от членовете на дадена организация. Тази съвкупност наричаме организационна култура. Тя отразява възприетите норми и модели на поведение в нея.

Стратегическата визия е друго притежание на организацията, което трябва да бъде споделено и разбрано не само от мениджърите, но и от всеки един служител. Това прави възможно ефективното управление на организацията.

Трудно е обаче да се определи съответствието с просто око. Затова е необходим набор от инструменти за оценка на служителите. Инструментариумът, с който ние разполагаме, включва въпросници, групови и индивидуални интервюта, както и фокус групи. Те ще дадат отговори на въпроси, свързани с актуалното ниво на разбиране на стратегическата визия и организационната култура, степента на ангажираност на служителите Ви с „голямата картина“ на бизнеса и възможността на средния мениджмънт да комуникира стратегията Ви с хората на по-ниските нива в организацията.

Ние сме тук, за да помогнем да сверите часовниците си!

Одит на организационната култура

Инструментите за оценка дават възможност да се определи степента, до която разбирането за стратегията и/или за организационната култура е споделено от всички членове на организацията, както и стъпките, които трябва да се предприемат по посока достигане необходимата синергия. Това се постига чрез въпросници, фокус-групи, интервюта и др.

повече

Мениджърски одит на споделеното разбиране на фирмената стратегия

Инструментите за оценка дават възможност да се определи степента, до която разбирането за стратегията и/или за организационната култура е споделено от всички членове на организацията, както и стъпките, които трябва да се предприемат по посока достигане необходимата синергия. Това се постига чрез въпросници, фокус-групи, интервюта и др.

повече

Център за развитие и оценка

Инструментите за оценка дават възможност да се определи степента, до която разбирането за стратегията и/или за организационната култура е споделено от всички членове на организацията, както и стъпките, които трябва да се предприемат по посока достигане необходимата синергия. Това се постига чрез въпросници, фокус-групи, интервюта и др.

повече

Оценка на личностните профили

Инструментите за оценка дават възможност да се определи степента, до която разбирането за стратегията и/или за организационната култура е споделено от всички членове на организацията, както и стъпките, които трябва да се предприемат по посока достигане необходимата синергия. Това се постига чрез въпросници, фокус-групи, интервюта и др.

повече

Бизнес проблематика

ЕДНА ПАНДЕМИЯ, НЕОЧАКВАНА ПРОМЯНА, НЕИЗБЕЖНА КРИЗА, НО И МНОГО ВЪЗМОЖНОСТИ – КАК ЩЕ СЕ ПРОМЕНИ БИЗНЕСА В БЪДЕЩЕТО

ЕДНА ПАНДЕМИЯ, НЕОЧАКВАНА ПРОМЯНА, НЕИЗБЕЖНА КРИЗА, НО И МНОГО ВЪЗМОЖНОСТИ – КАК ЩЕ СЕ ПРОМЕНИ БИЗНЕСА В БЪДЕЩЕТО

Дарвин твърди, че оцеляват тези индивиди, които се адаптират най-бързо към променящата се среда. Същото важи и за организациите.

прочетете

ОБИКНИ РАБОТНОТО СИ МЯСТО И ЩЕ ИМАШ ЩАСТЛИВ ЖИВОТ – 7 ФАКТОРА, КОИТО ВЛИЯЯТ ВЪРХУ ЩАСТИЕТО НА РАБОТНОТО МЯСТО

ОБИКНИ РАБОТНОТО СИ МЯСТО И ЩЕ ИМАШ ЩАСТЛИВ ЖИВОТ – 7 ФАКТОРА, КОИТО ВЛИЯЯТ ВЪРХУ ЩАСТИЕТО НА РАБОТНОТО МЯСТО

„Хората цяла седмица чакат да стане петък, цяла година – да стане лято и цял живот - да са щастливи.“ - Умберто Еко. Защо да отлагаме, като може да бъдем щастливи още сега!

прочетете

"5-ТЕ "П" В ПРОДАЖБИТЕ": ПОЗНАВАЙТЕ ПРОДУКТИТЕ СИ

"5-ТЕ "П" В ПРОДАЖБИТЕ": ПОЗНАВАЙТЕ ПРОДУКТИТЕ СИ

Добрият търговец познава добре продуктите, които предлага, както и клиентите, на които ги предлага. Разберете кои са Вашите клиенти и предлагайте продуктите си спрямо тях.

прочетете