Инструменти

Инструменти за оценка

Всяка компания притежава съвкупност от установени ценности, убеждения, очаквания, правила и идеи, споделяни съзнателно или несъзнателно от членовете на дадена организация. Тази съвкупност наричаме организационна култура. Тя отразява възприетите норми и модели на поведение в нея.

Стратегическата визия е друго притежание на организацията, което трябва да бъде споделено и разбрано не само от мениджърите, но и от всеки един служител. Това прави възможно ефективното управление на организацията.

Трудно е обаче да се определи съответствието с просто око. Затова е необходим набор от инструменти за оценка на служителите. Инструментариумът, с който ние разполагаме, включва въпросници, групови и индивидуални интервюта, както и фокус групи. Те ще дадат отговори на въпроси, свързани с актуалното ниво на разбиране на стратегическата визия и организационната култура, степента на ангажираност на служителите Ви с „голямата картина“ на бизнеса и възможността на средния мениджмънт да комуникира стратегията Ви с хората на по-ниските нива в организацията.

Ние сме тук, за да помогнем да сверите часовниците си!

Одит на организационната култура

Инструментите за оценка дават възможност да се определи степента, до която разбирането за стратегията и/или за организационната култура е споделено от всички членове на организацията, както и стъпките, които трябва да се предприемат по посока достигане необходимата синергия. Това се постига чрез въпросници, фокус-групи, интервюта и др.

повече

Мениджърски одит на споделеното разбиране на фирмената стратегия

Инструментите за оценка дават възможност да се определи степента, до която разбирането за стратегията и/или за организационната култура е споделено от всички членове на организацията, както и стъпките, които трябва да се предприемат по посока достигане необходимата синергия. Това се постига чрез въпросници, фокус-групи, интервюта и др.

повече

Център за развитие и оценка

Инструментите за оценка дават възможност да се определи степента, до която разбирането за стратегията и/или за организационната култура е споделено от всички членове на организацията, както и стъпките, които трябва да се предприемат по посока достигане необходимата синергия. Това се постига чрез въпросници, фокус-групи, интервюта и др.

повече

Оценка на личностните профили

Инструментите за оценка дават възможност да се определи степента, до която разбирането за стратегията и/или за организационната култура е споделено от всички членове на организацията, както и стъпките, които трябва да се предприемат по посока достигане необходимата синергия. Това се постига чрез въпросници, фокус-групи, интервюта и др.

повече

Бизнес проблематика

„Не ми стигат хората в магазина“ – Опасният параван на неефективната организация на работата

„Не ми стигат хората в магазина“ – Опасният параван на неефективната организация на работата

Ако получавате коментари от рода „Не ми стигат хората в магазина“, а в същото време виждате редица примери за неефективната организация на работата, то трябва да обърнете внимание върху какво са фокусирани мениджърите Ви!

прочетете

Нарастващата сила на доставчиците – скритото предизвикателство на 2021 година

Нарастващата сила на доставчиците – скритото предизвикателство на 2021 година

Подписаните договори нямат същата стойност както преди Ковид пандемията. Забрани, изисквания и международната обстановка се променят всеки ден, което прави логични решения днес, да изглеждат нелогични утре.

прочетете

Служителите в магазините не се усмихват – народопсихология или грешен подход?

Служителите в магазините не се усмихват – народопсихология или грешен подход?

„Защо не се усмихват? Защо не поздравяват? Защо обсъждат клиенти? Защо изглежда, че си вършат работят без желание? … Това са толкова логични неща! Може би е нещо свързано с народопсихологията!“ Клиентите ни се обръщат към нас с подобни коментари, когато става дума за подобряване на обслужването в магазина.

прочетете