Инструменти

Инструменти за оценка

Всяка компания притежава съвкупност от установени ценности, убеждения, очаквания, правила и идеи, споделяни съзнателно или несъзнателно от членовете на дадена организация. Тази съвкупност наричаме организационна култура. Тя отразява възприетите норми и модели на поведение в нея.

Стратегическата визия е друго притежание на организацията, което трябва да бъде споделено и разбрано не само от мениджърите, но и от всеки един служител. Това прави възможно ефективното управление на организацията.

Трудно е обаче да се определи съответствието с просто око. Затова е необходим набор от инструменти за оценка на служителите. Инструментариумът, с който ние разполагаме, включва въпросници, групови и индивидуални интервюта, както и фокус групи. Те ще дадат отговори на въпроси, свързани с актуалното ниво на разбиране на стратегическата визия и организационната култура, степента на ангажираност на служителите Ви с „голямата картина“ на бизнеса и възможността на средния мениджмънт да комуникира стратегията Ви с хората на по-ниските нива в организацията.

Ние сме тук, за да помогнем да сверите часовниците си!

Одит на организационната култура

Инструментите за оценка дават възможност да се определи степента, до която разбирането за стратегията и/или за организационната култура е споделено от всички членове на организацията, както и стъпките, които трябва да се предприемат по посока достигане необходимата синергия. Това се постига чрез въпросници, фокус-групи, интервюта и др.

повече

Мениджърски одит на споделеното разбиране на фирмената стратегия

Инструментите за оценка дават възможност да се определи степента, до която разбирането за стратегията и/или за организационната култура е споделено от всички членове на организацията, както и стъпките, които трябва да се предприемат по посока достигане необходимата синергия. Това се постига чрез въпросници, фокус-групи, интервюта и др.

повече

Център за развитие и оценка

Инструментите за оценка дават възможност да се определи степента, до която разбирането за стратегията и/или за организационната култура е споделено от всички членове на организацията, както и стъпките, които трябва да се предприемат по посока достигане необходимата синергия. Това се постига чрез въпросници, фокус-групи, интервюта и др.

повече

Оценка на личностните профили

Инструментите за оценка дават възможност да се определи степента, до която разбирането за стратегията и/или за организационната култура е споделено от всички членове на организацията, както и стъпките, които трябва да се предприемат по посока достигане необходимата синергия. Това се постига чрез въпросници, фокус-групи, интервюта и др.

повече

Бизнес проблематика

Осмелете се да се провалите!

Осмелете се да се провалите!

Най-ценните уроци в живота идват с гръм и трясък и често ни сварват неподготвени. Това е чудесна възможност да помислите какво можете да извлечете от ситуацията.

прочетете

5-ТЕ "П" В ПРОДАЖБИТЕ: Анализирайте пазара, конкурентите и клиентите (Част I)

5-ТЕ "П" В ПРОДАЖБИТЕ: Анализирайте пазара, конкурентите и клиентите (Част I)

Петата статия от рубриката за търговци е посветена на три интрумента, които ще ви помогнат да опознаете по-добре пазара, конкуренцията и клиентите.

прочетете

Предизвикателство: лидерите от поколение Y

Предизвикателство: лидерите от поколение Y

Хората от поколението Y са голямо предизвикателство пред организациите, които искат да развиват лидери. Как да се справите с тях прочетете в статията!

прочетете