Инструменти

Книги

Като компания, предоставяща услуги в сферата на обученията, In Your Hands предлага полезни аудиокниги, онлайн и хартиенти издания на подбрани книги, които да ви помогнат да се превърнете в блестящ лидер, търговец или специалист!

Разгледайте ги и се свържете с нас, за да поръчате!

Тайният живот на корпоративния шут

"Тайният живот на корпоративния шут” е ободряващо четиво. Книгата е свежа и лека за четене. Тя не просто учи, но и загатва съмнения и поставя въпроси, върху които читателят да размишлява.

повече

Lead Yourself, Lead Others!

В книгата е наблегнато на някои основни области, които са ключови за нашия успех и характер като личности, и следователно са ключови за нас като лидери, за да можем да формираме и обучаваме.

повече

In Your Hands

В книгата са представени практически стъпки за настоящи и бъдещи лидери, които искат да имат положително влияние върху организацията, ефективността и управлението на хора и процеси.

повече

Аудио книга “Готов ли си да продаваш?”

Тази аудио книга е обучителен инструмент, специално разработен за търговци. Тя ви позволява да усъвършенствате себе си в свободното си време по време на път, у дома или в почивните дни.

повече

Аудио книга "Забравените истории на България"

Тази аудио книга е предназначена за мениджъри от различни корпоративни нива, които имат за задача ежедневно да мотивират екипа си. Можете да я слушате по време на път, у дома или в почивните дни.

повече

Бизнес проблематика

„Не ми стигат хората в магазина“ – Опасният параван на неефективната организация на работата

„Не ми стигат хората в магазина“ – Опасният параван на неефективната организация на работата

Ако получавате коментари от рода „Не ми стигат хората в магазина“, а в същото време виждате редица примери за неефективната организация на работата, то трябва да обърнете внимание върху какво са фокусирани мениджърите Ви!

прочетете

Нарастващата сила на доставчиците – скритото предизвикателство на 2021 година

Нарастващата сила на доставчиците – скритото предизвикателство на 2021 година

Подписаните договори нямат същата стойност както преди Ковид пандемията. Забрани, изисквания и международната обстановка се променят всеки ден, което прави логични решения днес, да изглеждат нелогични утре.

прочетете

Служителите в магазините не се усмихват – народопсихология или грешен подход?

Служителите в магазините не се усмихват – народопсихология или грешен подход?

„Защо не се усмихват? Защо не поздравяват? Защо обсъждат клиенти? Защо изглежда, че си вършат работят без желание? … Това са толкова логични неща! Може би е нещо свързано с народопсихологията!“ Клиентите ни се обръщат към нас с подобни коментари, когато става дума за подобряване на обслужването в магазина.

прочетете