Ключови резултати

 

Участниците ще придобият нови умения или ще надградят предишния си опит в следните направления:

  • Разликата между група и екип;
  • Изграждане на екипни правила и ценности;
  • Познаване на етапите, задачи пред екипа, поведение на членовете;
  • Предизвикателства и трудности във всеки етап;
  • Ефективен модел на влияние в различните етапи от развитието на екипа;
  • Управление на екипа за успешно преминаване в друг етап на развитие ;
  • Познаване и идентифициране на ролите в екипа;
  • Адекватно поведение към различните роли в екипа ;
  • Изграждане на ролеви модел;
  • Създаване и развитие на успешен екип;
  • Поведение на мениджъра при разрастване и намаляване размера на екипа.

Какво отличава ефективните екипи

Ключови поведения на членовете на екипа, които влияят на ефективността:

  • Другият е по-важен от мен;
  • Анализ на собственото поведение и фокус на вътре;
  • Лична и групова организираност;
  • Постоянен стремеж към личностно и професионално развитие;
  • Желание за излизане от комфортната зоната на комфорт.

Бизнес приложение

Това обучение ще ви помогне за:

  • Оптимизация на екипното представяне;
  • Ефективно управление на екипните резултати;
  • Осъзнаване на ефекта и взаимовръзката между различните членове на екипа;
  • Адекватно разпределение на отговорностите спрямо ролите в екипа;
  • Създаване на стандарти за екипно и индивидуално представяне;
  • Изграждане на по-висока стойност и ценност в екипа;
  • Изграждане на предпоставки за по-голяма отдаденост на хората в екипа;
  • Подобряване на междуличностните различия и конфликти в екипа;
  • Осъзнаване на разликата между дейност и резултат и между активност и реална продуктивност.

Ключови термини

  • Екипна ефективност;
  • Стадии на развитие на екипа;
  • Екипни роли;
  • Групова динамика;
  • Взаимозависимост;
  • Консенсус;
  • Групова и индивидуална отговорност;
  • Екипни ценности.

За кого е предназначена програмата

Обучението е подходящо за мениджъри на търговски екипи от ниско и средно йерархично ниво:

  • Екипни лидери;
  • Супервайзори на екипи;
  • Регионални търговски мениджъри;
  • Новоназначени мениджъри;
  • Специалисти, на които предстои да поемат мениджърска роля.

Факти

Формат
Групово обучение с търговски и мениджърски фокус, много практически казуси, екипни и индивидуални работни сесии.

Материали
Работни книжки, учебни материали, упражнения

Участници
Максимален брой – 18 участници

Продължителност
2 дни

Водещ
Сертифициран консултант от In Your Hands