Инструменти

Класически тренинг формати

Вярваме, че възрастните учим по-ефективно, когато сме поставени в контекст с практическа насоченост. По този начин уменията, стратегиите и знанието се изпълват със смисъл и могат да бъдат приложени на практика своевременно. Ето защо нашата философия е да персонализираме програмите, които предлагаме, като използваме доказалите се във времето персонализирани процеси и инструменти, разработени от нашите консултанти или от нашите международни партньори.

Поведенческата тренинг методология e базирана на активното задаване на въпроси и иницииране на диалог преди обучителите да представят основните концепции и модели на поведение, заложени в програмата. Този подход ни помага да въвлечем участниците в учебния процес и да задържим вниманието им. С други думи, чрез него им създаваме условия да “купят” моделите и ключовото знание от концепциите, още преди да сме им ги представили.

Използваме методологията “учене чрез правене”, за да подкрепим поведенческата промяна чрез висока степен на интерактивност. Инструментите, които използваме, са ролеви игри, даване на обратна връзка в момента на действието, дискусии в малки групи, флип-чарт активности за добиване на знание за мнението и идеите на участниците и други.

Бизнес проблематика

„Не ми стигат хората в магазина“ – Опасният параван на неефективната организация на работата

„Не ми стигат хората в магазина“ – Опасният параван на неефективната организация на работата

Ако получавате коментари от рода „Не ми стигат хората в магазина“, а в същото време виждате редица примери за неефективната организация на работата, то трябва да обърнете внимание върху какво са фокусирани мениджърите Ви!

прочетете

Нарастващата сила на доставчиците – скритото предизвикателство на 2021 година

Нарастващата сила на доставчиците – скритото предизвикателство на 2021 година

Подписаните договори нямат същата стойност както преди Ковид пандемията. Забрани, изисквания и международната обстановка се променят всеки ден, което прави логични решения днес, да изглеждат нелогични утре.

прочетете

Служителите в магазините не се усмихват – народопсихология или грешен подход?

Служителите в магазините не се усмихват – народопсихология или грешен подход?

„Защо не се усмихват? Защо не поздравяват? Защо обсъждат клиенти? Защо изглежда, че си вършат работят без желание? … Това са толкова логични неща! Може би е нещо свързано с народопсихологията!“ Клиентите ни се обръщат към нас с подобни коментари, когато става дума за подобряване на обслужването в магазина.

прочетете