обслужване на клиенти

Днешната глобална икономика промени драстично начина на работа в компаниите. Свързаността на икономики, технологии и идеи повлия на всичко – от типа на продуктите и услугите, които се предлагат, до това как тези продукти и услуги се доставят на клиента. Във все по-комодитизиращия се свят това, което разграничава компаниите, е не какво предлагат, а как го предлагат. Устойчивото конкурентно предимство може да се опише с три думи: Преживяването на клиента. Качеството на обслужване, започващо още преди продажбата и обхващащо целия процес на следпродажбено обслужване, трябва да бъде фокус на всяка организация, която се надява да остане актуална и конкурентоспособна. Предоставянето на отлично преживяване на клиента не е въпрос на избор - то е задължително.

Вижте по-долу списъка с обучения, които можем да ви предложим в тази важна за бизнеса ви област. Ако не намирате това, което търсите, просто се свържете с нас, за да разработим индивидуално решение за вашите специфични нужди.

Бизнес проблематика

8 „убийци“ на доброто впечатление у клиентите

8 „убийци“ на доброто впечатление у клиентите

Открийте потенциалните опасности за имиджа и доброто представяне на Вашата компания и ги предотвратете!

прочетете

Методология на продажбите SPIN. Как да я използваме

Методология на продажбите SPIN. Как да я използваме

Според тази методология съществуват четири етапа на продажбата. Вижте кои са те, описани подробно!

прочетете

Бъдещето на мениджмънта

Бъдещето на мениджмънта

Или как да подготвите хората си за свят, в който единственото сигурно нещо е промяната.

прочетете