Инструменти

Структурирани дискусии

Инструментите за насърчаване на диалог са подходящи, когато имате нужда хората във Вашата организация да разберат нови концепции, да променят начина си на работа или да подобрят представянето си. Чрез воденето на диалог участниците стават част от процеса. Това позволява да се изгради дискусия около Вашата бизнес визия и корпоративни цели и да помогне на участниците да възприемат Вашите идеи като свои.

Създаване на среда за иновации

Програмата предизвиква участниците да „мислят извън кутията“ и да поемат пленително пътешествие към „Точката на пресичане“ – мястото, където идеите от различни области и култури се срещат и възпламеняват изключителни нововъведения. Симулацията е полезен инструмент в маркетинга, продажбите, човешките ресурси и продуктовото развитие.

повече

Анализи на бизнес средата

В симулацията екипи от четирима човека упражняват своето бизнес мислене като развиват казуса на Феникс Инт. В трите етапа на симулацията те помагат на компанията да разбере и подобри основите на бизнеса си, да създаде конкурентно предимство и накрая да спечели повече. По време на симулацията участниците правят паралел с бизнес реалността.

повече

Управление на хора по време на промени

Бизнес симулацията Celemi Exploring Change™ насърчава структуриран диалог, който се фокусира върху четири фактора за успех, улесняващи процеса на промяна във Вашата организация. Всеки един от тях касае човешката страна на промяната, давайки ценни идеи на мениджърите как да помогнат на хората в екипите си да се справят с нея.

повече

Бизнес проблематика

УСПЕШНИЯТ РЪКОВОДИТЕЛ НА ПРОЕКТИ: 4-ТЕ СКРИТИ КЛОПКИ (ЧАСТ 3)

УСПЕШНИЯТ РЪКОВОДИТЕЛ НА ПРОЕКТИ: 4-ТЕ СКРИТИ КЛОПКИ (ЧАСТ 3)

НОВО в рубриката ни за Проектни мениджъри! Представяме ви третата от общо четирите клопки на представянето, свързана с прехвърлянето на отговорност.

прочетете

Не търсете решения, създавайте ги!

Не търсете решения, създавайте ги!

Лидерството може да бъде тежко бреме. Най-трудно е, когато трябва да вземете решения в „сивите зони“ – ситуации, в които вие и колегите ви сте забуксували.

прочетете

Ангажираността на служителите – какво трябва да знаете?

Ангажираността на служителите – какво трябва да знаете?

Щом установите какво ангажира служителите ви, вие ще можете да фокусирате усилията си там, където те ще донесат най-добър резултат. Ето как да го направите!

прочетете