Целеви групи

Мениджъри и лидери

Като отговорници за развитието, внедряването и следването на стратегията на една компания, мениджърите заемат ключова роля в организацията. Освен това те имат и отговорността да мотивират, развиват и обучават членовете на своя екип. В зависимост от приоритета на тези свои функции, мениджърите трябва да притежават букет от качества, включително и лидерски.

В зависимост от своя опит, конкретни отговорности и позиция в йерархията на компанията, можем да обособим няколко групи мениджъри и лидери: Новоназначени мениджъри, Среден мениджмънт, Висш (стратегически) мениджмънт, като решенията на In Your Hands са адаптирани за специфичните нужни на всяка една от тях.

Ние поставяме фокуса, обаче, не върху позицията на мениджъра, а върху специфичните умения, които са му нужни: да управлява хора, да управлява процеси и ресурси или да управлява стратегия. Освен върху уменията, ние работим и върху нагласите, които правят мениджърите и лидерите продуктивни, както и върху разбирането им за голямата картинка на бизнеса, което им е нужно за да са ефективни в работата си.

Изберете по-долу бутона с конкретната област на развитие, която считате, че би била полезна за Вашите мениджъри и лидери и вижте препоръчаните решения.

Можете да се запознаете и с УСПЕШНИ ИСТОРИИ нa компании, приложили нашите решения за справяне с различни работни предизвикателства на своите мениджъри и лидери.

Бизнес проблематика

„Не ми стигат хората в магазина“ – Опасният параван на неефективната организация на работата

„Не ми стигат хората в магазина“ – Опасният параван на неефективната организация на работата

Ако получавате коментари от рода „Не ми стигат хората в магазина“, а в същото време виждате редица примери за неефективната организация на работата, то трябва да обърнете внимание върху какво са фокусирани мениджърите Ви!

прочетете

Служителите в магазините не се усмихват – народопсихология или грешен подход?

Служителите в магазините не се усмихват – народопсихология или грешен подход?

„Защо не се усмихват? Защо не поздравяват? Защо обсъждат клиенти? Защо изглежда, че си вършат работят без желание? … Това са толкова логични неща! Може би е нещо свързано с народопсихологията!“ Клиентите ни се обръщат към нас с подобни коментари, когато става дума за подобряване на обслужването в магазина.

прочетете

ДАВАНЕ НА ПОХВАЛИ

ДАВАНЕ НА ПОХВАЛИ

Даването и получаването на обратна връзка е част от живота ни, особено в работен контекст, когато се изисква да се постигат резултати. От стоя страна похвалите са важни за мотивацията и ангажираността на служителите.

прочетете