Alpha Wave е най-новата за България програма на Eagle's Flight

Alpha Wave е най-новата за България програма на Eagle's Flight

02.09.2017 Канадската компания, световен лидер в поведенческите симулации, разработи и лицензира In Your Hands във воденето на програмата, чийто фокус е "Бъдете отговорни към резултата".

 

Като всяка от програмите на Eagle’s Flight, новата поведенческа симулация Alpha WaveTM притежава следните отличимости:

  • Уникален и практически ориентиран инструмент;
  • Съчетание между силно ангажиране, забавление и трансформиране на индивидуалното поведение;
  • Постига трайни резултати;
  • Програмата е предназначена за функционални матрични екипи на всички нива и е подходяща за провеждане по време на конференции и обучения.

В дoпълнение вижте и видеото на нашите международни партньори от Eagle's Flight -

Learn More About The Alpha Wave Experience

 

 

За да ви въведем в програмата и да ви подготвим за разширените материали, към които ви насочихме, вижте накратко какво е бизнес предизикателството в Alpha Wave.

Alpha WaveTM  е симулация за личната отговорност – за нейното изискване, разбиране и точно изпълнение. Попадайки в ситуация със сериозни предизвикателства, крайни срокове и задължения, участниците са изправени пред няколко възможности за действие и от тях се изисква на база познанията им за всяко от тях, както и за средата, да вземат възможно най-разумното решение. Alpha Wave разкрива ценни уроци за изпълнението на личните и екипни отговорности и едновременно с това въвлича участниците в едно забързано и вълнуващо преживяване.

Пълното представяне на програмата може да намерите в страницата на самото обучение

"Бъдете отговорни към резултата".

Вярваме, че ще бъде още по-интересно за вас да узнаете какъв е сюжетът на симулацията и да се опитате да си представите какво би било преживяването, ако сте участници в нея.

За тази цел ви отвеждаме в Джунглата, където вие като служители на международно известната компания Alpha Wave имате за задача да изградите научни изследователски съоръжения. Предстои ви да се справите с изграждането на три типа съоръжения, при това в отдалечен и опасен район на Джунглата, където климатичните условия също са застрашаващи.

С вашите колеги от компанията ще работите в екипи по 5 човека. Всяко построено съоръжение има парична стойност и допринася за крайното изпълнение на задачата на компанията.
Конкуренцията и препятствията дебнат отвсякъде, но вашата авантюристичност и целеустременост към бизнес резултати ще направят предизвикателството полезно и незабравимо.

Впуснете се в него, като посетите страницата на обучението "Бъдете отговорни към резултата" и се запознаете в детайли с преживяването Alpha WaveTM.

 


 
ОБУЧЕНИЯ В ОНЛАЙН СРЕДА ОТ IN YOUR HANDS

ОБУЧЕНИЯ В ОНЛАЙН СРЕДА ОТ IN YOUR HANDS

26.03.2020 Отлагането на планираните обученията за неопределен период от време крие риск от забавяне развитието на важните за бизнеса Ви компетенции при ключовите служители.

Извънредната ситуация в страната и в света променя начина, по който функционираше бизнеса до момента. Ситуацията изисква да бъдем гъвкави, адаптивни, позитивни и търпеливи, за да устоим на промените и да се подготвим за възможностите, които ще ни донесе бъдещето. Трансформирахме голяма част от портфолиото ни в онлайн формат, за да не се налага да отлагате планирания график на обученията за неопределен период от време. Вярваме, че ще запазим до голяма степен качеството на обучението и преживяването на участниците.

За целта предприехме следните промени:

  • Провеждане на максимум 2 сесии с продължителност 1.5 часа или общо до 3 часа на ден. В онлайн среда ангажираността на участниците се управлява по-трудно. Един или два модула на ден гарантират, че участниците ще бъдат по-фокусирани върху обучението.
  • Обученията се водят на живо от консултант и се адаптират спрямо спецификите на бизнеса и предизвикателствата на групата. Запазваме персоналния подход към всеки конкретен случай.
  • Запазваме значителна част от елементите на интерактивност в обученията чрез използването на така наречените breakout rooms – технологично можем да разделяме участниците на групи и да използваме екипни упражнения и дискусии.
  • Предоставяме на участниците учебни материали и сертификати в дигитален формат.
  • Разбиването на обученията на сесии в няколко дни не променя цената. Ако обучението в присъствен формат е еднодневно, се таксува като такова и в дигитален формат, независимо броя дни, в които е проведено.

Имаме готовност да реагираме по над 25 теми в следните области: Мениджмънт, Продажби, Преговори, Обслужване на клиенти, Екипна и лична ефективност, Презентационни умения, Персонален коучинг.

КАТАЛОГ ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЯ

МЕНИДЖМЪНТ И ЛИДЕРСТВО:

  • Роля и основни мениджърски функции
  • Изграждане и управление на високоефективни екипи
  • Мотивация и ангажираност
  • Управление на конфликти в екипа
  • Вдъхновяване чрез истории (Storytelling)
  • НЛП за мениджъри
  • Управление на хора по време на промени
  • Управление на промяната
  • Управление на проекти и изграждане на PMO

 

ЛИЧНА ЕФЕКТИВНОСТ:

  • Ефективна комуникация
  • Управление на времето
  • Управление на стреса
  • Презентационни умения
  • Решаване на проблеми и вземане на решения
  • Емоционална интелигентност
  • Справяне с промяната
  • Бизнес етикет и кореспонденция

 

ПРОДАЖБИ, ПРЕГОВОРИ И ОБСЛУЖВАНЕ:

  • Управление на търговски екипи
  • Продажби към крайни клиенти (В2С)
  • Продажби към бизнес клиенти (В2В)
  • Лично търговско планиране
  • Ефективно проспектиране
  • Ефективни преговори
  • Психология на клиента
  • В обувките на клиента
  • Обслужване на клиенти

 

ОБУЧЕНИЯ, РАЗРАБОТЕНИ В ПОДКРЕПА НА БИЗНЕСА ПО ВРЕМЕ НА ИЗВЪНРЕДНОТО ПОЛОЖЕНИЕ И КРИЗАТА С COVID-19:

 

За запитвания и повече информация се свържете с нас на тел.: 0884 279 370 или на имейл: ask@inyourhands.bg

 


НЕПРИСЪСТВЕНО ОБУЧЕНИЕ НА ТЕМА „ПРОДУКТИВНИ ДИСТАНЦИОННИ ЕКИПИ“

НЕПРИСЪСТВЕНО ОБУЧЕНИЕ НА ТЕМА „ПРОДУКТИВНИ ДИСТАНЦИОННИ ЕКИПИ“

17.03.2020 Преминете плавно през прехода от работа в офиса в дистанционна работна среда, черпейки идеи от практиката на утвърдени глобални компании, успешно работещи с изцяло дистанционни екипи.

Появата на новия корона вирус COVID-19 и бързото му разпространение по цял свят, изиска спешни мерки от страна на правителствата за овладяване на пандемията. Това обаче води със себе си нови предизвикателства пред бизнеса и нуждата от бързата адаптация към създалата се ситуация. Голяма част от компаниите вече направиха първата крачка и преминаха към режим на „работа от вкъщи“. Преминаването в дистанционен режим на работа на пръв поглед не изглежда голямо предизвикателство, но има специфики, които ако не бъдат адресирани навреме, могат да повлияят на продуктивността на Вашите екипи.

Обучението „Продуктивни дистанционни екипи“ е специално разработено за екипи, които преминават към отдалечена работа, и за действия в условия на кризисна ситуация, когато преходът трябва да се осъществи бързо и под високи нива на стрес. То се базира на опита на утвърдени глобални компании, успешно работещи с изцяло дистанционни екипи. В него ще се запознаете с техники и насоки, които да Ви подпомогнат успешно да преминете прехода не за месеци, а за седмица.

 

КЛЮЧОВИ ТЕМИ В ОБУЧЕНИЕТО

  • Предизвикателства пред дистанционния екип.
  • Основни разлики между офисна и дистанционна работа.
  • Митове и истини за дистанционната работа.
  • Как да управляваме хора, с които не се виждаме?
  • Стилове на работа, синхронна срещу асинхронна комуникация.
  • Как да запазим екипната култура и мотивация?
  • Преразглеждане на ежедневните задачи, ролите и отговорностите в екипа.
  • Планиране и оптимизиране на ежедневния работен процес.
  • Ефективно управление на работни процеси и отчетност в дистанционна среда.
  • Онлайн инструменти за управление на дистанционни работни процеси.
  • Онлайн инструменти за ефективно общуване и сътрудничество.

 

Обучението е разработено в две версии:

  • За ръководители на дистанционни екипи
  • За служители, които трябва да работят дистанционно

За да бъдем максимално полезни за Вашите мениджъри и служители, обучението ще бъде предварително адаптирано спрямо Вашата индустрия и специфики на работа

Обучението се провежда дистанционно, през онлайн платформа (Zoom), позволяваща видео разговори, писмен чат и презентационен режим. Участниците работят с обучителя в онлайн среда, в която се запознават с добри практики и работят заедно по казуси.

Обучението „Продуктивни дистанционни екипи“ се състои от четири двучасови модула. Провежда се в рамките на 2 до 4 работни дни. (по 1-2 модула на ден)

 

За повече информация:

Изтеглете детайлна брошура на български език в PDF формат

Заявете онлайн СРЕЩА С КОНСУЛТАНТ на тел.: 0884 279 370 или имейл: ask@inyourhands.bg


ЗА ПРЪВ ПЪТ В БЪЛГАРИЯ ДИГИТАЛНАТА БИЗНЕС СИМУЛАЦИЯ Agile Move™

ЗА ПРЪВ ПЪТ В БЪЛГАРИЯ ДИГИТАЛНАТА БИЗНЕС СИМУЛАЦИЯ Agile Move™

21.10.2019 Практикувайте прилагането на Agile подходите в работата с клиенти, по проекти и в организацията като цяло. Провокирайте опитните си служители или обучете новите си хора на Agile мислене.

„Не оцелява най-силният или най-интелигентният индивид. Оцелява този индивид, който е в състояние да се адаптира и приспособи най-добре към променящата се среда“ – Чарлз Дарвин, 1809 година

 

Agile вече отдавна не е само за IT компании и Scrum експерти, а е начин бързо да се адаптирате и да реагирате на променящите се пазарни условия. Днешният динамичен свят ни поставя в реалност, в която промяната е непрекъснат, системен, а понякога и разрушителен процес, в който всяка нова инициатива се основава на предходната и изисква множество трансформации, които да се случат едновременно. Тази промяна се появява както в организациите, така и извън тях, тъй като компаниите работят на пазар, който става все по-изменчив, несигурен, сложен и неясен (VUCA).

Celemi Agile Move™ помага на Вашата организация да премине през необходимата трансформация, за да посрещне предизвикателствата на днешния неясен и постоянно променящ се свят. Използвайте тази силно конкурентна и ангажираща симулация, за да помогнете на Вашите служители да открият предимствата на Agile принципите и да се научат да ги прилагат в ежедневната си работа с клиенти или по проекти.

 

КАКВИ СА КЛЮЧОВИТЕ РЕЗУЛТАТИ ОТ ПРОГРАМАТА?

Включвайки се в програмата Celemi Agile Move™, участниците ще:

  • Разберат ясно смисъла на Agile подходите, независимо кой от тях използват.
  • Разберат кога и защо да използват гъвкаво (agile) мислене в работата си с клиенти, по проекти или в организацията като цяло.
  • Създадат общ език и споделено разбиране по темата.

 

В резултат от програмата, участниците ще развият гъвкаво (agile) мислене, което да допринесе за:

  • Подобрени умения за адекватна реакция при промени на пазара;
  • Повишена ефективност;
  • По-кратко време за достигане на продукта до пазара;
  • По-ниска цена за разработване, поради спестени излишни разходи на време и ресурси;
  • Нови продукти, които решават реални нужди на клиентите;
  • Повишена удовлетвореност на клиентите.

 

За повече информация:

Посетете страницата на програмата ТУК

Изтеглете детайлна брошура на български език в PDF формат

Тествайте мини-симулатор на програмата ТУК (тестовият симулатор работи само на английски)

Заявете СРЕЩА С КОНСУЛТАНТ на тел.: 0884 279 370 или имейл: ask@inyourhands.bg


НАПРАВЕТЕ ЕКИПНОТО ВИ СЪБИРАНЕ ЕДНО ВЪЛНУВАЩО ПРЕЖИВЯВАНЕ!

НАПРАВЕТЕ ЕКИПНОТО ВИ СЪБИРАНЕ ЕДНО ВЪЛНУВАЩО ПРЕЖИВЯВАНЕ!

12.09.2019 Направете екипното Ви събиране или фирмена конференция незабравимо и вълнуващо преживяване за целия Ви екип, като включите в програмата си някоя от нашите изключително конферентни програми!

След сезона на слънчевите отпуски и незабравимите моменти с близки и приятели, идва периода на есенните събития за компаниите – от регулярните срещи на търговските или мениджърските екипи за отчитане на резултати и планиране, до екипните тимбилдинг събития и голямото фирмено събиране за края на годината. Какъвто и да е повода обаче, целите винаги са подобни – да сплотим хората, предоставяйки им възможност да бъдат заедно извън офиса, да ги мотивираме и вдъхновим, като същевременно постигнем конкретни бизнес цели и отправим силни послания, които искаме всички от даден екип, функция или компанията да споделят в съвместно преживяване.

Нашите конферентни програми са точно това допълнение към Вашите корпоративни събития, което ще ги направи наистина вълнуващи и ангажиращи. Ние вярваме, че съчетанието на приятното с полезното е не само възможно, но и силно препоръчително, за да придаде допълнителна добавена стойност от инвестицията в него.

Независимо дали искате да подобрите екипната ефективност и мотивация, да благодарите за постигнатите резултати, да представите нов продукт или да планирате пътя напред за следващата година, ние ще Ви помогнем да докоснете сърцата и умовете на колегите и клиентите си и да направите събитието силно ангажиращо преживяване за тях!

НАШИТЕ ПРЕДИМСТВА

  • Ние безпроблемно се интегрираме в темата на фирмената Ви конференция или екипно събиране;
  • Ние персонализираме темата и посланията към участниците;
  • Ние правим Вашето събитие изключително ангажиращо за участниците;
  • Ние предоставяме незабравимо преживяване, което се помни дълго;
  • Ние имаме стратегии и инструменти за задържане на наученото.

 

НАШЕТО СПЕЦИАЛНО ПРЕДЛОЖЕНИЕ

За тези, на които им трябва допълнителен стимул, а покрай тях и за всички останали, предлагаме и специална отстъпка за всяко събитие проведено до 20.12.2019 г. – всеки 6-ти участник участва БЕЗПЛАТНО в избраната от Вас програма!

 

За повече информация:

Посетете страницата ни за конферентните програми ТУК

Изтеглете детайлна брошура за конферентните програми в PDF формат

Заявете СРЕЩА С КОНСУЛТАНТ на тел.: 0884 279 370 или имейл: ask@inyourhands.bg


ОТВОРЕНА Е РЕГИСТРАЦИЯТА ЗА ПЪРВОТО ИЗДАНИЕ НА STRATEGIC BUSINESS ACADEMY

ОТВОРЕНА Е РЕГИСТРАЦИЯТА ЗА ПЪРВОТО ИЗДАНИЕ НА STRATEGIC BUSINESS ACADEMY

10.05.2019 За първи път в два формата на провеждане – Fast track и Класически. Регистрирайте се СЕГА на специалните ни цени за ранно записване! Местата са ограничени до 12!

Представяме Ви първото издание на STRATEGIC BUSINESS ACADEMY – ускорена практическа бизнес програма по МВА модел, специално разработена за висшия и средния мениджмънт на компании, работещи в динамична и конкурентна пазарна среда! Академията съчетава в себе си:

  • Световен ноу-хау – използваните инструменти в модулите са част от МВА програмите на водещи университети (списък) в цял свят и са използвани от над 50% от компаниите във Fortune 500;
  • Ускорено и практическо бизнес знание, поднесено по модерен и интерактивен формат, с включени бизнес и поведенчески симулации във всеки модул;
  • Международно признати бизнес сертификати и професионален Networking.

 

Какво включва Академията?

Академията се състои от 6 системно надграждащи се модула и самостоятелна практическа работа между модулите:

  • Модул 1: "Мениджърски анализ на финансовите и бизнес показатели (KPIs)"
  • Модул 2: "Конкурентни предимства чрез динамична бизнес стратегия" 
  • Модул 3: "Лидерство, Организационна култура и Бизнес резултати" 
  • Модул 4: "Устойчиво развитие чрез управление на нематериалните активи"
  • Модул 5: "Доставяне на стойност от проектите за промяна"
  • Модул 6: "Тотално качество и организационна ефективност"

 

Два формата на провеждане

  • Ускорен летен формат
    Първото издание на Академията се планира да стартира в началото на месец юли 2019 г. като Fast track Академия. В рамките на  две поредни седмици, по четири дни във всяка, участниците ще имат възможност да преминат през всички шест модула от академията (два от модулите са двудневни). Периодите на провеждане са 2-5 юли и 9-12 юли 2019 г. Fast track форматът на Академията дава възможност да преминете интензивно през пълната програма на курса, използвайки летния, по-малко натоварен работен период.

 

  • Класически есенен формат
    Ако нямате възможност да се включите във Fast track формата на Академията, може да го направите в класическото ѝ есенно издание, планирано да стартира на 18 септември 2019 г. Това издание на Академията ще се проведе в рамките на шест месеца, като всеки месец ще се провежда по един модул от академията. Датите за останалите модули ще бъдат съгласувани с програмата на всеки участник веднага щом групата от 12 участници бъде сформирана.

 

Защо е нужна Академията?

Често се казва, че мениджърът, управляващ бизнес, е като часовникар грижещ се за сложен часовников механизъм, но... дали му е толкова лесно? Защото тъкмо сме му научили мястото на дадено зъбчато колело и то вече не е там или просто изглежда различно – пазара, клиентите и конкурентите ни се променят постоянно.

В такава среда, единствената гаранция за успех на компанията е ключовите мениджъри да надскочат функционалната си експертност и да видят голямата картина на бизнеса, лостовете и причинно-следствените връзки между всички елементи на часовниковия механизъм на компанията. Само така могат да вземат правилни стратегически и оперативни решения, водещи до синергия в усилията и гарантиращи устойчив пазарен успех.

 

За какво е Академията?

Академията е ускорена програма, разработена по МВА модел и даваща на мениджърите нужните ключови перспективи към всички страни на бизнеса. Целта й е с практически инструменти и бизнес симулации да представи голямата картина на една компания и механизмите, водещи я до успех. Така мениджърите ще знаят как да постигнат желаните конкурентни предимства, реализирайки пълния потенциал на организацията.

 

За повече информация и регистрация:

  • Посетете страницата на академията: SBA.inyourhands.bg
  • Изтеглете детайлна брошура в PDF формат
  • Запишете се на предстоящия УЕБИНАР на 4 юни от 13:00 до 13:45 часа, на който можете да получите допълнителна информация и да зададете своите въпроси.
  • Заявете персонална среща с нас на имейл: SBAcademy@inyourhands.bg или се обадете на телефон: +359 884 279 370 

HR STRATEGIC BUSINESS PARTNER ACADEMY - Ускорена MBA програма за HR мениджъри

HR STRATEGIC BUSINESS PARTNER ACADEMY - Ускорена MBA програма за HR мениджъри

06.03.2018 Регистрирайте се СЕГА на специалните ни цени за първото издание на Академията. Местата са ограничени!

Представяме Ви HR STRATEGIC BUSINESS PARTNER ACADEMY - първата по рода си ускорена бизнес програма по МВА модел, специално разработена за HR директори и мениджъри

Защо е нужна Академията?

Организациите стават изключително мултипоколенчески, познатите модели не работят, а ефективността е новата мантра. В тази среда компаниите, които не се адаптират бързо, няма как да просперират, независимо колко успешен продукт или бизнес модел са имали до сега. Но кой движи организациите напред, ако не хората?

HR функцията заслужава да отвоюва мястото си сред стратегическия мениджмънт, доказвайки измеримата бизнес стойност, която носи на компанията. За целта е нужно да успяваме да говорим на езика на бизнеса и да предлагаме аргументите си облечени с подходящите финансови, стратегически и корпоративни термини.

Какво ще получите?

В рамите на шест, надграждащи се модула ще имате възможност да натрупате солидни бизнес знания, разбиране и опит. Участвайки в първото издание на HR STRATEGIC BUSINESS PARTNER ACADEMY получавате:

  1. Световен ноу-хау - използваните инструменти в модулите са част от МВА програмите на 7 от 10-те водещи университети в света и са използвани от над 50% от компаниите във Fortune 500;
  2. Ускорено и практическо бизнес знание, поднесено по модерен и интерактивен формат, с включени бизнес и поведенчески симулации;
  3. Международно признати бизнес сертификати и професионален Networking.

За повече информация:


За първи път в България - Отворен бизнес семинар със световно утвърдената бизнес симулация „CELEMI Enterprise“

За първи път в България - Отворен бизнес семинар със световно утвърдената бизнес симулация „CELEMI Enterprise“

06.02.2018 Броени дни остават до отворения бизнес семинар на тема "Адаптиране на стратегията към променящи се пазари". Побързайте да заявите своето участие!

В света на бизнеса промяната се превърна в статукво, а успехът - в движещата се мишена! За да управлявате успешно бизнесa си както в краткосрочен, така и в дългосрочен аспект, е необходимо да виждате и разбирате „голямата картина“ на пазара, да анализирате поведението на клиентите и конкурентите и да съумеете да се възползвате от възможностите за създаване на устойчиво конкурентно предимство. 

Участвайки в обучението „Адаптиране на стратегията към промените на пазара“, ще се докоснете да магията на ученето чрез бизнес симулатор и ще бъдете предизвикани да се справите с конкуренцията в условията на несигурна бизнес среда. За да постигнете това ще трябва:

  • На база ключови критерии да изберете пазарен сегмент, в който да оперира Вашият бизнес;
  • Да сегментирате аналитично и да успеете да продавате на желаните от Вас клиенти, а не на случаен принцип;
  • Да удовлетворите нуждите на клиентите, развивайки атрактивно портфолио, в което всеки продукт и услуга постигат желаната от Вас рентабилност и изплащат свързаните с тях инвестиции;
  • Да проследявате, анализирате и предвиждате ходовете на конкуренцията, подготвяйки изпреврващи решения;
  • Да се възползвате максимално от хората и процесите в организацията, инвестирайки и развивайки тези, които ще са в полза на стратегията Ви;
  • Да създадете устойчив бранд и силна пазарна репутация, носещи Ви ад-хок клиенти и гарантиращи Ви водещи позиции при избора на клиентите;
  • Да следите и анализирате широк набор от краткосрочни и дългосрочни финансови и бизнес показатели и да изграждате стратегията си съобразно тях.
     

Обучението е основано изцяло на бизнес симулацията CELEMI Enterprise (Вижте повече за нея ТУК), разработена от шведската компания Celemi AB, която над 30 години е най-предпочитаният партньор за разработване и провеждане на бизнес обучения чрез симулации от най-големите компании в света като Airbus, IBM, SIEMENS, ABB, Coca-Cola и стотици други.  

Побързайте! Остават още малко места!

За регистрация и повече информация кликнете тук!


За коледните чудеса и добрината

За коледните чудеса и добрината

15.12.2017 Казват, че по Коледа ставали чудеса… Заедно можем да ги случим! Почетете и предайте нататък добрината!

Скъпи приятели на In Your Hands,

Ето че отново отлетя една година, отново е зима и отново се задават празниците, които така трепетно очакваме. Представете си само как се сипят снежинки, как падат тихо на земята, образувайки дебела бяла покривка… как сте у дома в компанията на най-милите си същества, хапвате вкусна храна и е топло не само на телата, но и на душите ви.

А сега си представете, че има хора, които няма да бъдат прегърнати, хора, на които няма кой да пожелае светло Рождество, хора, които ще си легнат гладни и премръзнали. Защото за нас зимата е приказен сезон, но за някои тя е тежко предизвикателство.

Водени от тази мисъл и следейки новини и социални мрежи, тази година избрахме да се включим в две инициативи, които да внесат малко топлина и обич в зимните дни на тези, които се надяват на чудеса.

Първото, което привлече вниманието ни, бе една новина, която гласеше, че в София е открит Център за кризисно настаняване на бездомни хора към Столична община. Там всеки може да потърси подслон, храна и топъл чай. Хората могат да останат в Центъра до пролетта, преживявайки студените месеци на топло и чисто. След разговор по телефона с директора установихме, че Центърът има нужда от всичко, което касае храненето и хигиената на настанените там хора - пакетирана и консервирана храна, чай, кафе, диспенсери за топла вода, кърпи... И така, въоръжени с желание да стоплим няколко човешки души и да подпомогнем дейността на Центъра за кризисно настаняване на хора, грабнахме торбите и отидохме на пазар! Продуктите, които вече започват да завземат всяко празно кътче в офиса, ще занесем лично до Центъра.

Ако каузата представлява интерес за вас, тук можете да се свържете с директора.

Втората група, която избрахме да подкрепим тази зима, е по-малко популярна сред дарителите, но много важна за нас. Става въпрос за приют за животни „Фермата“. Ние от In Your Hands нямаме претенциите да разбираме от ветеринарна медицина или от отглеждането на толкова голям брой животни. Отговорниците за приюта най-добре могат да преценят кое е по-належащия разход – храната, отоплението или лекарствата. Но пък разбираме друго – че всяко същество заслужава грижа. Ето защо решихме да си поръчаме прекрасния им благотворителен календар! Освен удовлетворение, той ще ни носи радост и хармония с всеки следващ месец, заради приказния дизайн. Разгледайте и поръчайте тук!

 

Казват, че по Коледа ставали чудеса…

А заедно можем да направим промяна, чудодейци!

 

Ще се радваме да се включите в кампаниите и сме насреща за всякакви въпроси и предложения.

Отворете сърцата си и предайте нататък добрината!

 

Светли и вълшебни празници,

Екипът на In Your Hands