Индустрии

Фармация

Сходните характеристики на продуктите, стриктните етични стандарти и краткосрочния ефект на маркетинг инициативите обуславят все по-голямата тежест на личния контакт с лекарите и стойността, която носят визитите. От друга страна, фактът, че се усеща недостиг на таланти, означава, че конкуренцията преминава границите на пазарните дялове и се разпростира към трудовия пазар. На изпитание са поставени процесите по планиране, подбор, развитие, ангажиране и задържане на талантите – процеси, чието качество зависи от всеки мениджър в организацията, а не единствено от отдел „Човешки ресурси“. Необходимостта от усъвършенстване на търговските умения и адаптиране към новите тенденции на пазара също не трябва да се подценява.

Вижте по-долу нашите специализирани за индустрията решения или разгледайте с какво още можем да Ви бъдем полезни в различните ОБЛАСТИ НА РАЗВИТИЕ или ЦЕЛЕВИ ГРУПИ Ваши служители.
 

Фармация

Интерактивна бизнес симулация, която помага на участниците да разберат процеса за създаването на стойност в организацията и тяхната роля и принос към резултатите. Те ще изпробват обучителен процес, в който стратегическите бизнес концепции и ключовите финансови показатели стават лесни за разбиране чрез поставяне на теорията в практика.

повече

Бизнес проблематика

Не търсете решения, създавайте ги!

Не търсете решения, създавайте ги!

Лидерството може да бъде тежко бреме. Най-трудно е, когато трябва да вземете решения в „сивите зони“ – ситуации, в които вие и колегите ви сте забуксували.

прочетете

Какво е VUCA и как да се адаптирате към света на VUCA

Какво е VUCA и как да се адаптирате към света на VUCA

„Промяната е единствената константа“. Херакъл го е казал първи. Мисълта му обаче продължава да бъде актуална и в епохата на дигиталната революция.

прочетете

5-ТЕ "П" В ПРОДАЖБИТЕ: Разучете маркетинга и дистрибуционната политика на вашата компания

5-ТЕ "П" В ПРОДАЖБИТЕ: Разучете маркетинга и дистрибуционната политика на вашата компания

Не се ограничавайте само до познанието, което имате за характеристиките на вашите продукти. Вижте защо е важно да ги познавате в дълбочина!

прочетете