Ръководството "Building A Customer Centric Culture" ще ви даде не само по-ясна представа до каква степен организацията ви е ориентирана към клиентите, но и ще ви предостави 6-стъпков модел за изграждане на силна насоченост към клиентите. Ръководството съдържа още ценни уроци как може да постигнете измеримост на вашия организационен успех. 

Роли Мениджъри/Лидери
Област на развитие Мениджмънт и Лидерство Обслужване на клиенти Бизнес разбиране
Тип на материала Статии Изследвания
SHARE Email Facebook Linkedin Twitter Google

Преглед на материала

За да свалите/прегледате материала, е нужно да попълните полетата по-долу.

  • С натискане на бутона ставате част от групата за споделено знание на InYour Hands. За да сме Ви максимално полезни с материалите и информацията, които изпращаме периодично, Ви молим да изберете една или няколко от сферите, в които имате интерес.