Цялостни решения

Търговска академия

От векове, точно както в клишето: „Може да продаде лед на ескимос“, успешният търговец се свързва с чаровен познавач на човешката същност, който може да заинтригува неотзивчивия купувач и да му продаде нещо, независимо от неговото желание да купува или не. 

В търговската академия на In Your Hands ще научим Вашите търговци как да не продават по гореописания начин. Старите правила са не само неефективни, но могат да имат и негативен ефект. Продажбата не е насилствено напасване на продукт или услуга към клиента. Продажбата започва със слушане и разкриване на нуждите и желанията на клиента колкото е възможно по-пълно. Едва след като причините за покупка на клиента са ясни, следва да бъдат представени ползите от покупката на предлаганото от търговеца решение. Това не означава, че продуктът (услугата) или пък комуникационните умения на търговеца не са важни. Означава, че са второстепенни спрямо възприятието на клиента за ситуацията, в която се намира. 

В академията участниците ще разберат защо хората купуват и ще се убедят, че ако имат разбиране за процеса, по който клиентът взема решение, ще бъдат много по-ефективни търговци дори от най-впечатляващите практици от старата школа.

Модулите могат да се комбинират по различен начин или да се използват самостоятелно и са най-ефективни, когато са съчетани с инструменти за насърчаване и задържане на новите знания и умения.

Свържете се с нас, за да създадем Вашата персонализирана Търговска академия, съобразена с дългосрочната стратегия и специфичните Ви нужди!

 

Бизнес проблематика

Когато търговското представяне се провали… Какво да предприемем?

Когато търговското представяне се провали… Какво да предприемем?

Невинаги пропуските са на най-очевидните места в организацията. Понякога трябва да се вгледате в дълбочина.

прочетете

Тайният инструмент на успешните търговци в B2B продажбите

Тайният инструмент на успешните търговци в B2B продажбите

Много често срещана грешка при търговците е, че говорят предимно за представянето на продукта си, а игнорират нещо много по-ценно за клиента – ефекта, който покупката ще окаже върху бизнеса му.

прочетете