Инструменти

storytelling

Storytelling е ключът, с който не само може да вдъхновите членовете на Вашия екип, но и да ги убедите да подкрепят дадена идея. Макар да са запознати със силата и важността на този инструмент, повечето лидери не притежават умението да комуникират по убедителен начин и вместо това използват скучна фактология и презентации.

Една добре разказана история има силата да мотивира, да вдъхнови, да промени мисленето, но най- важното й свойство е, че може да насърчи слушателите към действие. Добрият разказвач е проницателен слушател, способен да разбере аудитория, да бъде директен с нея, да й вдъхне доверие и да прояви своята харизма и дълбочината на характера си.

За да развият своите лидерски умения чрез разказване на истории, на участниците им се предоставя Storytelling инструментариум. Чрез него в бъдеще те ще умеят успешно да изграждат формата и съдържанието на историята, така че тя да бъде още по-забележителна. 

Вдъхновяване чрез истории (Storytelling)

Променете мисленето и възприятието на хората и ги стимулирайте да предприемат действия, използвайки скритата сила на историите, независимо от бизнес обстановката. Обучението цели да помогне на мениджърите да развият лидерските си умения и да отправят въздействащи послания чрез разказване на истории, които да са въздействащи и ангажиращи.

повече

Бизнес проблематика

5-ТЕ "П" В ПРОДАЖБИТЕ: Класифицирайте клиентите си

5-ТЕ "П" В ПРОДАЖБИТЕ: Класифицирайте клиентите си

За да управлявате ефективно взаимоотношенията с клиентите си, трябва да знаете максимално много за тях. Ето кои са топ инструментите за анализ на потребителите!

прочетете

УСПЕШНИЯТ РЪКОВОДИТЕЛ НА ПРОЕКТИ: 4-те скрити клопки (Част 4)

УСПЕШНИЯТ РЪКОВОДИТЕЛ НА ПРОЕКТИ: 4-те скрити клопки (Част 4)

НОВО в рубриката ни за Проектни мениджъри! Ето какво има да ви каже Джоан Флин, представител на Celemi, за успешното управление на проекти.

прочетете

5-ТЕ "П" В ПРОДАЖБИТЕ: Дефинирайте клиентския потенциал

5-ТЕ "П" В ПРОДАЖБИТЕ: Дефинирайте клиентския потенциал

Новата статия в рубриката ни за търговци има за цел да ви даде някои насоки за търсене и намиране на клиенти в зависимост от подхода ви.

прочетете