Целеви групи

Целеви групи

Всяка организация е цялостна система изградена от хора с различните функции, имащи различни цели и процеси на работа и съответно различни нужди от знания, умения,  компетенции, нагласи и бизнес разбиране. Освен, че подхождаме индивидуално към специфичните нужни на лидерите, търговците, експертите и талантите, ние се фокусираме и върху нуждите на организацията в качеството й на един организъм.

През годините сме разработили цялостни решения и обучителни програми, специализирани за съответните целеви групи и съобразени с желаното личностно и професионално развитие и моментното им ниво на знания и умения, което измерваме предварително с набор от инструменти за оценка.

Вижте повече за конкретните ни решения по целеви групи. А ако не намирате това, което търсите, не се колебайте да се свържете с нас, за да го създадем заедно!

Бизнес проблематика

„Не ми стигат хората в магазина“ – Опасният параван на неефективната организация на работата

„Не ми стигат хората в магазина“ – Опасният параван на неефективната организация на работата

Ако получавате коментари от рода „Не ми стигат хората в магазина“, а в същото време виждате редица примери за неефективната организация на работата, то трябва да обърнете внимание върху какво са фокусирани мениджърите Ви!

прочетете

Нарастващата сила на доставчиците – скритото предизвикателство на 2021 година

Нарастващата сила на доставчиците – скритото предизвикателство на 2021 година

Подписаните договори нямат същата стойност както преди Ковид пандемията. Забрани, изисквания и международната обстановка се променят всеки ден, което прави логични решения днес, да изглеждат нелогични утре.

прочетете

Служителите в магазините не се усмихват – народопсихология или грешен подход?

Служителите в магазините не се усмихват – народопсихология или грешен подход?

„Защо не се усмихват? Защо не поздравяват? Защо обсъждат клиенти? Защо изглежда, че си вършат работят без желание? … Това са толкова логични неща! Може би е нещо свързано с народопсихологията!“ Клиентите ни се обръщат към нас с подобни коментари, когато става дума за подобряване на обслужването в магазина.

прочетете