FMCG
Бизнесът с бързооборотните стоки е симбиоза между производство и търговия, което изисква от нас да се стремим към паралелна ефективност на двете полета – производство и управление. Това означава, че докато развиваме процеси в производството, сред които Lean, постоянни подобрения (Continuous improvements), оптимизиране на ресурсите, ефективно управление на складовите наличности и т.н., трябва и да управляваме по правилния начин продажбите и работата „на полето” – развитие и управление на ключови клиенти, качество на обслужването, навлизане на нови пазари или внедряване на нови продукти. Утъпканите пътеки все по-рядко дават резултатите, които даваха преди време, и това тласка индустрията към постоянно търсене на иновативни стратегии и развитие на търговските екипи. През последните години компаниите осъзнаха, че единствения начин да постигнат желаната синергия е чрез споделено разбиране на визията между отделите и ръководството и чрез ефективното й комуникиране на всички нива.
Вижте по-долу нашите специализирани за индустрията решения.
Освен с тях, можем да Ви бъдем полезни и с много други тематики, които ще откриете структурирани според желаните от Вас ОБЛАСТИ НА РАЗВИТИЕ или ЦЕЛЕВИ ГРУПИ Ваши служители. Всяко решение ще бъде персонализирано за Вашите специфични нужди след запознаване с работния Ви процес и организационна култура.
Можете да се запознаете и с УСПЕШНИ ИСТОРИИ нa компании, приложили нашите решения за справяне с различни работни предизвикателства.