Фармация
Сходните характеристики на продуктите, стриктните етични стандарти и краткосрочния ефект на маркетинг инициативите обуславят все по-голямата тежест на личния контакт с лекарите и стойността, която носят визитите. От друга страна, фактът, че се усеща недостиг на таланти, означава, че конкуренцията преминава границите на пазарните дялове и се разпростира към трудовия пазар. На изпитание са поставени процесите по планиране, подбор, развитие, ангажиране и задържане на талантите – процеси, чието качество зависи от всеки мениджър в организацията, а не единствено от отдел „Човешки ресурси“. Необходимостта от усъвършенстване на търговските умения и адаптиране към новите тенденции на пазара също не трябва да се подценява.
Вижте по-долу нашите специализирани за индустрията решения.
Освен с тях, можем да Ви бъдем полезни и с много други тематики, които ще откриете структурирани според желаните от Вас ОБЛАСТИ НА РАЗВИТИЕ или ЦЕЛЕВИ ГРУПИ Ваши служители. Всяко решение ще бъде персонализирано за Вашите специфични нужди след запознаване с работния Ви процес и организационна култура.
Можете да се запознаете и с УСПЕШНИ ИСТОРИИ на фармацевтични компании, приложили нашите решения за справяне с различни работни предизвикателства.