СТРАТЕГИЧЕСКА БИЗНЕС АКАДЕМИЯ 2025-2026
25.06.2025 Регистрацията вече започна! Академията е създадена по MBA модел специално за нуждите на бизнеси, работещи в динамична и конкурентна пазарна среда.
Академията е създадена по MBA модел специално за нуждите на бизнеси, работещи в динамична и конкурентна пазарна среда. Ще развиете умения за изграждане и имплементиране на ефективни бизнес стратегии, които отличават компанията от конкурентите и същевременно носят желаната рентабилност.
ПРЕДИМСТВА:
- Практическо бизнес знание по стратегически бизнес теми, поднесено по модерен и интерактивен формат, с включени бизнес и поведенчески симулации във всеки модул.
- Ускорено учене, благодарение на иновативния формат на обучение. Участниците в симулациите ни споделят, че знанието, което са придобили за 1 или 2 дни учене, в класически формат би им отнело между седмица или месец.
- Световен ноу-хау – използваните инструменти в модулите са част от МВА програмите на 7 от 10-те водещи университети в света и са използвани от над 50% от компаниите във Fortune 500.
- Водещ: Павел Панов
ФОРМАТ:
- Между 12 и 24 участници от водещи компании в България
- Провеждане на живо в гр. София в премиум локация
- 6 системно надграждащи се бизнес модула (по 1 модул в рамките на 1-2 дни на месец)
- Ранно записване до края на месец август.
ДАТИ НА ПРОВЕЖДАНЕ:
- 15.10.2025 г. - Модул 1: Мениджърски анализ на финансовите и бизнес показатели
- 12-13.11.2025 г. - Модул 2: Конкурентни предимства чрез динамична бизнес стратегия
- 14.01.2026 г. - Модул 3: Лидерство, организационна култура и бизнес резултати
- 11-12.02.2026 г. - Модул 4: Устойчиво развитие чрез управление на нематериалните активи
- 11.03.2026 г. - Модул 5: Доставяне на стойност от проектите за промяна
- 15.04.2026 г. - Модул 6: Тотално качество и организационна ефективност
ПОЛЕЗНИ ЛИНКОВЕ:
- Линк за Регистрация, срокове и цена
- Линк за Запис от уебинар с представяне на SBA
- Линк за Детайлна информация
Ако имате нужда от повече информация, можете да се свържете директно с Георги Йорданов на +359 884 279 370 или g.yordanov@inyourhands.bg!
КОМПЛЕКСНИТЕ ПРОДАЖБИ: Свят на взаимоотношения и преговори. 17.06.2025, София
30.05.2025 Преживелищна конференция
Каним Ви на еднодневна интерактивна конференция, която ще преобърне представите Ви за продажбите: „Комплексните продажби: Свят на взаимоотношения и преговори“
Дата: вторник, 17 юни 2025 г. Място: София, хотел Novotel
В съвременния ускорен бизнес свят “прости” продажби вече няма – успехът се крие в изкуството да градиш дълготрайни връзки, да водиш стратегически преговори и да се адаптираш с лекота към непрекъснато променящите се пазарни условия. Готови ли сте да изведете уменията си на следващото ниво? Заповядайте на нашата конференция!
Какво Ви очаква? Включете се в три практически работилници: 2. Ефективни бизнес преговори 3. Адаптиране към пазарните условия
|
ОТВОРЕНИ ОБУЧЕНИЯ 2025
08.11.2024 Възползвайте се от качеството на In Your Hands и във формат с отворени групи.
Програмата включва теми от сферите на мениджърските умения, меките умения и продажбените умения.
Водещи са нашите опитни треньори и експерти в съответните области. Обученията са подходящи за всички нива на опит и знания.
Повече за предимствата от обучения в отворени групи може да прочетете тук .
ГРАФИК И ФОРМИ ЗА РЕГИСТРАЦИЯ:
СОФИЯ
27-28.02.2025 – КЛЮЧОВИ МЕНИДЖЪРСКИ УМЕНИЯ с Петър Иванов (регистрацията е затворена)
12-13.03.2025 – ЕФЕКТИВНИ ПРЕГОВОРИ с Димитър Димитров (регистрацията е затворена)
21.03.2025 – КОМУНИКАТИВНИ УМЕНИЯ с Борислава Соколова (регистрацията е затворена)
10-11.04.2025 – ОБУЧЕНИЕ ЗА ОБУЧАВАЩИ с Маргарита Колчева (регистрацията е затворена)
15-16.05.2025 – ПРОФЕСИОНАЛНИ УМЕНИЯ ЗА КОРПОРАТИВНИ ПРОДАЖБИ с Ивайло Кунев (регистрацията е затворена)
06.06.2025 – БИЗНЕС ФИНАНСИ ЗА МЕНИДЖЪРИ с Павел Панов (регистрацията е затворена)
Всички обучения ще се проведат от 09:00 до 17:00 часа.
Броят на местата е лимитиран.
В цените са включени обяд и кафе паузи, както и сертификат за участие в pdf формат.
Повече за общите условия за участие вижте тук.
При въпроси: open.trainings@inyourhands.bg или +359884340085
Регистрирайте се сега на страницата на избраното обучение и се пригответе да издигнете уменията си на следващото ниво!
КОНФЕРЕНЦИЯ 2024 ОСЪЗНАТОТО ЛИДЕРСТВО
02.10.2024 Не изпускайте тази възможност да придобиете ефективен инструментариум за успешно и осъзнато лидерство. Възползвайте се и запазете своите места най-късно до 31 октомври!
С удоволствие ви каним на организираната от In Your Hands конференция „Осъзнатото лидерство“. Събитието ще се проведе на 13 ноември от 09:00 до 17:30 в София.
По време на конференцията ще имате възможност да участвате в четири практически работилници, демонстриращи лицензирани обучителни решения, свързани с различни аспекти на лидерството:
- Изграждане и утвърждаване на лидерски авторитет
Тук ще проиграете редица реални ситуации от ежедневието на ръководител на екип, за да намерите точните решения, които ще ви позиционират като осъзнат и приет лидер. Чрез този практически подход ще развиете уменията си за вземане на решения и ще укрепите лидерските си качества, което ще ви помогне да водите екипа си към успех.
Водещ: Димитър Димитров
- Управление и мотивация на високоефективни екипи
В тази работилница ще ви запознаем с практически подход за управление на екипната динамика, който ще ви помогне да постигнете по-добри резултати и по-ефективна комуникация. Ще научите как да оценявате ефективността на екипа и да получавате конструктивна обратна връзка от всеки член за пропуските в екипната работа, за да подобрите сътрудничеството и продуктивността.
Водещ: Борислава Соколова
- Коучинг умения за развитие на таланта
Ще се запознаете с иновативен подход за развитие на служителите, който включва вдъхновяване на желание за учене, изграждане на ключови умения и гарантиране на спазването на процесите. Нашата цел не е просто да ви покажем КАК да направите нещо, а да ви помогнем да разберете ЗАЩО е важно. Ще помогнем на всеки служител да осъзнае своите пропуски и да се ангажира с коригиращи действия, което ще доведе до по-висока ефективност и удовлетвореност на работното място.
Водещ: Маргарита Колчева
- Създаване на среда за иновации
В тази сесия ще ви запознаем с подход за насърчаване на екипната иновативност и изграждане на работна среда, изпълнена с нови идеи. Ще научите как да стимулирате креативността на вашия екип и да създадете атмосфера, в която новите идеи процъфтяват, водейки до по-голяма ефективност и успех.
Водещ: Ивайло Кунев
Повече информация за работилниците и инструментите ще откриете на страницата. Очакваме ви!
Регистрирайте се тук най-късно до 31 октомври и се подгответе за нашето вълнуващо събитие, представящо колкото сериозни, толкова и атрактивни инструменти за лидерски успех.
ДЪЛГООЧАКВАНАТА ПРОГРАМА ЗА ОТВОРЕНИ БИЗНЕС ОБУЧЕНИЯ Е ВЕЧЕ ТУК!
06.11.2023 Възползвайте се от качеството на In Your Hands и в отворен формат
РЕГИСТРАЦИЯТА ЗА ОТВОРЕНИТЕ ОБУЧЕНИЯ ПРЕЗ 2024 Г. ПРИКЛЮЧИ. ОЧАКВАЙТЕ ПРОГРАМАТА ЗА 2025 Г.!
С вълнение Ви съобщаваме, че дългоочакваната програма за отворени бизнес обучения вече е факт и ще стартира в началото на 2024 година. Тази програма е предназначена за всички, които искат да надградят своите професионални и лични умения и да се запознаят с нови теми и тенденции.
Програмата включва обучения на теми като:
- Мениджърски умения: лидерство, мотивация, управление на екипа, вземане на решения, делегиране и др.
- Лични умения: комуникация, емоционална интелигентност, лична ефективност, презентационни умения и др.
- Продажбени умения: планиране на продажбите, изграждане на взаимоотношения с клиенти, преговорни умения, търговски процес, етапи на сделките и др.
Обученията се провеждат от опитни треньори и експерти в съответните области. Те са подходящи за всички нива на опит и знания.
ГРАФИК И ФОРМИ ЗА РЕГИСТРАЦИЯ:
- 15-16.02.2024 ОБУЧЕНИЕ ЗА ОБУЧАВАЩИ с Маргарита Колчева
- 20-21.02.2024 ЕФЕКТИВНИ ПРЕГОВОРИ с Димитър Димитров
- 12.03.2024 УПРАВЛЕНИЕ НА МНОГООБРАЗИЕТО И ПРИОБЩАВАНЕТО с Павел Панов
- 19.03.2024 МОТИВАЦИЯ И АНГАЖИРАНОСТ с Ивайло Кунев
- 26.03.2024 ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ с Маргарита Колчева
- 16.04.2024 ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ с Маргарита Колчева
- 18.04.2024 БИЗНЕС ФИНАНСИ ЗА МЕНИДЖЪРИ с Павел Панов
- 23.04.2024 НАГЛАСА ЗА РАЗВИТИЕ И РАСТЕЖ с Гергана Цанова
- 24-25.04.2024 ПРОФЕСИОНАЛНИ УМЕНИЯ ЗА ПРОДАЖБИ с Димитър Димитров
- 14.05.2024 КОМУНИКАТИВНИ УМЕНИЯ с Борислава Соколова
- 16-17.05.2024 МЕНИДЖЪР ЗА ПЪРВИ ПЪТ с Петър Иванов
- 28.05.2024 НАСЛЕДСТВОТО НА ЛИДЕРА с Павел Панов
- 04.06.2024 ЛИЧНА ЕФЕКТИВНОСТ с Ивайло Кунев
- 11.06.2024 УПРАВЛЕНИЕ НА УСТОЙЧИВИЯ ПРЕХОД с Георги Йорданов
Всички обучения ще се проведат в гр. София (ще получите информация за локацията допълнително), от 09:00 до 17:00 часа.
Броят на местата е лимитиран.
В цените са включени обяд и кафе паузи, както и сертификат за участие в pdf формат.
Повече за общите условия за участие вижте тук.
При въпроси: open.trainings@inyourhands.bg или +359884340085
Регистрирайте се сега на страницата на избраното обучение и се пригответе да издигнете уменията си на следващото ниво!
ОТВОРЕНА Е РЕГИСТРАЦИЯТА ЗА ИЗВЪНРЕДНОТО ИЗДАНИЕ НА STRATEGIC BUSINESS ACADEMY 2023
28.03.2023
С радост Ви уведомяваме, че петото издание на STRATEGIC BUSINESS ACADEMY – ускорена практическа бизнес програма по МВА модел, специално разработена за висшия и средния мениджмънт на компании, работещи в динамична и конкурентна пазарна среда, ще стартира в началото на месец октомври 2023 година.
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ТУК!
Академията съчетава в себе си:
- Световен ноу-хау – използваните инструменти в модулите са част от МВА програмите на водещи университети (списък) в цял свят и са използвани от над 50% от компаниите във Fortune 500;
- Ускорено и практическо бизнес знание, поднесено по модерен и интерактивен формат, с включени бизнес и поведенчески симулации във всеки модул;
- Международно признати бизнес сертификати и професионален Networking.
Какво включва Академията?
Академията се състои от 6 системно надграждащи се модула и самостоятелна практическа работа между модулите:
- Модул 1: "Мениджърски анализ на финансовите и бизнес показатели (KPIs)"
- Модул 2: "Конкурентни предимства чрез динамична бизнес стратегия"
- Модул 3: "Лидерство, Организационна култура и Бизнес резултати"
- Модул 4: "Устойчиво развитие чрез управление на нематериалните активи"
- Модул 5: "Доставяне на стойност от проектите за промяна"
- Модул 6: "Тотално качество и организационна ефективност"
Защо е нужна Академията?
Често се казва, че мениджърът, управляващ бизнес, е като часовникар, грижещ се за сложен часовников механизъм, но... дали му е толкова лесно? Защото тъкмо сме му научили мястото на дадено зъбчато колело и то вече не е там или просто изглежда различно – пазара, клиентите и конкурентите ни се променят постоянно.
В такава среда, единствената гаранция за успех на компанията е ключовите мениджъри да надскочат функционалната си експертност и да видят голямата картина на бизнеса, лостовете и причинно-следствените връзки между всички елементи на часовниковия механизъм на компанията. Само така могат да вземат правилни стратегически и оперативни решения, водещи до синергия в усилията и гарантиращи устойчив пазарен успех.
За какво е Академията?
Академията е ускорена програма, разработена по МВА модел и даваща на мениджърите нужните ключови перспективи към всички страни на бизнеса. Целта й е с практически инструменти и бизнес симулации да представи голямата картина на една компания и механизмите, водещи я до успех. Така мениджърите ще знаят как да постигнат желаните конкурентни предимства, реализирайки пълния потенциал на организацията.
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ТУК!
За повече информация и регистрация:
- Посетете страницата на академията: SBA.inyourhands.bg
- Изтеглете детайлна брошура в PDF формат
- Вижте уебинара, в който Павел Панов представя Академията
- Заявете персонална среща с нас на имейл: SBAcademy@inyourhands.bg или се обадете на телефон: +359 884 279 370
ОБУЧЕНИЯ В ОНЛАЙН СРЕДА ОТ IN YOUR HANDS
26.03.2020 Отлагането на планираните обученията за неопределен период от време крие риск от забавяне развитието на важните за бизнеса Ви компетенции при ключовите служители.
Извънредната ситуация в страната и в света променя начина, по който функционираше бизнеса до момента. Ситуацията изисква да бъдем гъвкави, адаптивни, позитивни и търпеливи, за да устоим на промените и да се подготвим за възможностите, които ще ни донесе бъдещето. Трансформирахме голяма част от портфолиото ни в онлайн формат, за да не се налага да отлагате планирания график на обученията за неопределен период от време. Вярваме, че ще запазим до голяма степен качеството на обучението и преживяването на участниците.
За целта предприехме следните промени:
- Провеждане на максимум 2 сесии с продължителност 1.5 часа или общо до 3 часа на ден. В онлайн среда ангажираността на участниците се управлява по-трудно. Един или два модула на ден гарантират, че участниците ще бъдат по-фокусирани върху обучението.
- Обученията се водят на живо от консултант и се адаптират спрямо спецификите на бизнеса и предизвикателствата на групата. Запазваме персоналния подход към всеки конкретен случай.
- Запазваме значителна част от елементите на интерактивност в обученията чрез използването на така наречените breakout rooms – технологично можем да разделяме участниците на групи и да използваме екипни упражнения и дискусии.
- Предоставяме на участниците учебни материали и сертификати в дигитален формат.
- Разбиването на обученията на сесии в няколко дни не променя цената. Ако обучението в присъствен формат е еднодневно, се таксува като такова и в дигитален формат, независимо броя дни, в които е проведено.
Имаме готовност да реагираме по над 25 теми в следните области: Мениджмънт, Продажби, Преговори, Обслужване на клиенти, Екипна и лична ефективност, Презентационни умения, Персонален коучинг.
КАТАЛОГ ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЯ
МЕНИДЖМЪНТ И ЛИДЕРСТВО:
- Роля и основни мениджърски функции
- Изграждане и управление на високоефективни екипи
- Мотивация и ангажираност
- Управление на конфликти в екипа
- Вдъхновяване чрез истории (Storytelling)
- НЛП за мениджъри
- Управление на хора по време на промени
- Управление на промяната
- Управление на проекти и изграждане на PMO
ЛИЧНА ЕФЕКТИВНОСТ:
- Ефективна комуникация
- Управление на времето
- Управление на стреса
- Презентационни умения
- Решаване на проблеми и вземане на решения
- Емоционална интелигентност
- Справяне с промяната
- Бизнес етикет и кореспонденция
ПРОДАЖБИ, ПРЕГОВОРИ И ОБСЛУЖВАНЕ:
- Управление на търговски екипи
- Продажби към крайни клиенти (В2С)
- Продажби към бизнес клиенти (В2В)
- Лично търговско планиране
- Ефективно проспектиране
- Ефективни преговори
- Психология на клиента
- В обувките на клиента
- Обслужване на клиенти
ЕКИПНИ ОНЛАЙН ПРЕЖИВЯВАНИЯ
ОБУЧЕНИЯ, РАЗРАБОТЕНИ В ПОДКРЕПА НА БИЗНЕСА ПО ВРЕМЕ НА ИЗВЪНРЕДНОТО ПОЛОЖЕНИЕ И КРИЗАТА С COVID-19:
За запитвания и повече информация се свържете с нас на тел.: 0884 279 370 или на имейл: ask@inyourhands.bg
НЕПРИСЪСТВЕНО ОБУЧЕНИЕ НА ТЕМА „ПРОДУКТИВНИ ДИСТАНЦИОННИ ЕКИПИ“
17.03.2020 Преминете плавно през прехода от работа в офиса в дистанционна работна среда, черпейки идеи от практиката на утвърдени глобални компании, успешно работещи с изцяло дистанционни екипи.
Появата на новия корона вирус COVID-19 и бързото му разпространение по цял свят, изиска спешни мерки от страна на правителствата за овладяване на пандемията. Това обаче води със себе си нови предизвикателства пред бизнеса и нуждата от бързата адаптация към създалата се ситуация. Голяма част от компаниите вече направиха първата крачка и преминаха към режим на „работа от вкъщи“. Преминаването в дистанционен режим на работа на пръв поглед не изглежда голямо предизвикателство, но има специфики, които ако не бъдат адресирани навреме, могат да повлияят на продуктивността на Вашите екипи.
Обучението „Продуктивни дистанционни екипи“ е специално разработено за екипи, които преминават към отдалечена работа, и за действия в условия на кризисна ситуация, когато преходът трябва да се осъществи бързо и под високи нива на стрес. То се базира на опита на утвърдени глобални компании, успешно работещи с изцяло дистанционни екипи. В него ще се запознаете с техники и насоки, които да Ви подпомогнат успешно да преминете прехода не за месеци, а за седмица.
КЛЮЧОВИ ТЕМИ В ОБУЧЕНИЕТО
- Предизвикателства пред дистанционния екип.
- Основни разлики между офисна и дистанционна работа.
- Митове и истини за дистанционната работа.
- Как да управляваме хора, с които не се виждаме?
- Стилове на работа, синхронна срещу асинхронна комуникация.
- Как да запазим екипната култура и мотивация?
- Преразглеждане на ежедневните задачи, ролите и отговорностите в екипа.
- Планиране и оптимизиране на ежедневния работен процес.
- Ефективно управление на работни процеси и отчетност в дистанционна среда.
- Онлайн инструменти за управление на дистанционни работни процеси.
- Онлайн инструменти за ефективно общуване и сътрудничество.
Обучението е разработено в две версии:
- За ръководители на дистанционни екипи
- За служители, които трябва да работят дистанционно
За да бъдем максимално полезни за Вашите мениджъри и служители, обучението ще бъде предварително адаптирано спрямо Вашата индустрия и специфики на работа
Обучението се провежда дистанционно, през онлайн платформа (Zoom), позволяваща видео разговори, писмен чат и презентационен режим. Участниците работят с обучителя в онлайн среда, в която се запознават с добри практики и работят заедно по казуси.
Обучението „Продуктивни дистанционни екипи“ се състои от четири двучасови модула. Провежда се в рамките на 2 до 4 работни дни. (по 1-2 модула на ден)
За повече информация:
Изтеглете детайлна брошура на български език в PDF формат
Заявете онлайн СРЕЩА С КОНСУЛТАНТ на тел.: 0884 279 370 или имейл: ask@inyourhands.bg