Инструменти

storytelling

Storytelling е ключът, с който не само може да вдъхновите членовете на Вашия екип, но и да ги убедите да подкрепят дадена идея. Макар да са запознати със силата и важността на този инструмент, повечето лидери не притежават умението да комуникират по убедителен начин и вместо това използват скучна фактология и презентации.

Една добре разказана история има силата да мотивира, да вдъхнови, да промени мисленето, но най- важното й свойство е, че може да насърчи слушателите към действие. Добрият разказвач е проницателен слушател, способен да разбере аудитория, да бъде директен с нея, да й вдъхне доверие и да прояви своята харизма и дълбочината на характера си.

За да развият своите лидерски умения чрез разказване на истории, на участниците им се предоставя Storytelling инструментариум. Чрез него в бъдеще те ще умеят успешно да изграждат формата и съдържанието на историята, така че тя да бъде още по-забележителна. 

Вдъхновяване чрез истории (Storytelling)

Променете мисленето и възприятието на хората и ги стимулирайте да предприемат действия, използвайки скритата сила на историите, независимо от бизнес обстановката. Обучението цели да помогне на мениджърите да развият лидерските си умения и да отправят въздействащи послания чрез разказване на истории, които да са въздействащи и ангажиращи.

повече

Бизнес проблематика

АНГАЖИРАНЕ И РАЗВИТИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В ОРГАНИЗАЦИЯТА (ЧАСТ 2)

АНГАЖИРАНЕ И РАЗВИТИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В ОРГАНИЗАЦИЯТА (ЧАСТ 2)

„Добре – ще си кажете – имаме програми за развитие, както за новопостъпили, така и за дългогодишни служители. Как да ги развиваме правилно?“

прочетете

АНГАЖИРАНЕ И РАЗВИТИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В ОРГАНИЗАЦИЯТА (ЧАСТ 1)

АНГАЖИРАНЕ И РАЗВИТИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В ОРГАНИЗАЦИЯТА (ЧАСТ 1)

В последните дни на старата година, голяма част от нас започват да си правят равносметка за изминалите месеци, предизвикателствата и казусите, с които се сблъскахме, и целите, които да си поставим за предстоящата 2022 г.

прочетете

ОСНОВНИ УМЕНИЯ В ПРЕГОВОРИТЕ? BATNA, WATNA, ZOPA?... OПA! (ЧАСТ 2)

ОСНОВНИ УМЕНИЯ В ПРЕГОВОРИТЕ? BATNA, WATNA, ZOPA?... OПA! (ЧАСТ 2)

Планували сте от преди месец среща с вицепрезидента на Ваш потенциален А+ клиент. А колко усилия Ви отне това. Леле! Само който не е опитвал да влезе при вицепрезидент от този калибър, не би Ви разбрал. И ето го шанса...

прочетете