продажби

Същността на продажбите се променя в синхрон с промяната в нуждите и навиците на потребителите. Лесният достъп до информация и големият избор на алтернативи създават нужда от професионален, консултативен, ориентиран към специфичните нужди на клиента подход в процеса на продажба. Профилът на нискообразования, талантлив търговец във все повече индустрии отстъпва пред високообразования, професионален търговец. За да гарантират наличието на професионални търговски компетенции в своите търговски екипи, компаниите трябва да направят стъпки за интегриране на системен подход на обучение, защото талантът вече не е достатъчен.

Разделили сме обучителните си програми в три основни насоки: Умения за продажби към бизнес клиенти (B2B), към крайни клиенти (В2С), и умения за управление на търговските екипи.

Изберете един от трите основни фокуса, върху който ви е нужно да работите с вашите търговци и търговски мениджъри, за да видите списък с тематичните ни обучения, които можем да ви предложим. Ако не намирате това, което търсите, просто се свържете с нас, за да разработим индивидуално решение за вашите специфични нужди.

Управление на търговски екипи

Този групов тренинг използва практически казуси, ролеви игри, екипни и индивидуални работни сесии с фокус върху изграждане на умения за цялостно управление на търговски екипи. Участниците преминават през теми като планиране, ефективна комуникация, решаване на проблеми в екипа, управление на ресурсите и ангажираност.

повече

Ритейл мениджмънт

Програмата се фокусира върху подобрението на резултата от ритейл продажбите. Обучението предлага запознаване с финансовите и процесните коефициенти, както и специфичните за индустрията ключови показатели за представяне на бизнеса. Участниците се научават да приоритизират задачите си в полза на цялостния успех на организацията.

повече

Бизнес проблематика

ОБУЧЕНИЕТО В ХИБРИДНА СРЕДА: КАК ОНЛАЙН БИЗНЕС СИМУЛАЦИИ СПОМАГАТ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ ПРЕДСТАВЯНЕТО НА СЛУЖИТЕЛИТЕ?

ОБУЧЕНИЕТО В ХИБРИДНА СРЕДА: КАК ОНЛАЙН БИЗНЕС СИМУЛАЦИИ СПОМАГАТ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ ПРЕДСТАВЯНЕТО НА СЛУЖИТЕЛИТЕ?

В днешната динамична бизнес среда и хибридните условия на работа, необходимостта от разработване на ефективни програми за развитие на служителите, изисква комбинация от различни подходи и инструменти за обучение.

прочетете

ОСНОВНИ УМЕНИЯ В ПРЕГОВОРИТЕ? BATNA, WATNA, ZOPA?... OПA! (ЧАСТ 2)

ОСНОВНИ УМЕНИЯ В ПРЕГОВОРИТЕ? BATNA, WATNA, ZOPA?... OПA! (ЧАСТ 2)

Планували сте от преди месец среща с вицепрезидента на Ваш потенциален А+ клиент. А колко усилия Ви отне това. Леле! Само който не е опитвал да влезе при вицепрезидент от този калибър, не би Ви разбрал. И ето го шанса...

прочетете

Основни умения в преговорите? Това пък защо? (ЧАСТ 1)

Основни умения в преговорите? Това пък защо? (ЧАСТ 1)

Представете си как се събуждате в една слънчева, топла утрин, отваряте прозореца, вдишвате дълбоко свеж въздух и си мислите, че днес ще бъде ден без преговори, но дали е така?

прочетете