продажби
Същността на продажбите се променя в синхрон с промяната в нуждите и навиците на потребителите. Лесният достъп до информация и големият избор на алтернативи създават нужда от професионален, консултативен, ориентиран към специфичните нужди на клиента подход в процеса на продажба. Профилът на нискообразования, талантлив търговец във все повече индустрии отстъпва пред високообразования, професионален търговец. За да гарантират наличието на професионални търговски компетенции в своите търговски екипи, компаниите трябва да направят стъпки за интегриране на системен подход на обучение, защото талантът вече не е достатъчен.
Разделили сме обучителните си програми в три основни насоки: Умения за продажби към бизнес клиенти (B2B), към крайни клиенти (В2С), и умения за управление на търговските екипи.
Изберете един от трите основни фокуса, върху който ви е нужно да работите с вашите търговци и търговски мениджъри, за да видите списък с тематичните ни обучения, които можем да ви предложим. Ако не намирате това, което търсите, просто се свържете с нас, за да разработим индивидуално решение за вашите специфични нужди.