"Клиентите виждат това, което е ОТПРЕД."
Когато говорим за банка, нейните резултати се постигат от химията между клиенти и служители.
Най-важното предизвикателство за управителя на клона е да развие както нематериални, така и материални активи на банката и да осигури дългосрочната рентабилност.
"Превърнете уменията на служителите в инструменти и процеси, които принадлежат на банката."
Всеки клон е малък и стабилен в началото, но пазарът се разраства бързо. Успехът зависи от способността на мениджърския екип да развива клона бързо и последователно.
Екипите трябва да:
- Използват мъдро ресурсите чрез наблюдаване на баланса и ключовите резултати на изпълнението;
- Спечелят като превърнат компетенциите на служителите в инструменти и процеси на компанията;
- Изградят солидна корпоративна култура;
- Привлекат правилните служители, да повишат техните компетенции и да ги задържат;
- Спечелят желания тип клиенти и тяхната лоялност;
- Предотвратят кражбата на ключови служители и клиенти от конкуренти;
- Генерират парични потоци и печалба.
КЛЮЧОВИ РЕЗУЛТАТИ
Участниците се научават да:
- Таргетират по-ефективно клиентите;
- Управляват клиентския микс и хората, за да подобряват дългосрочно химията, продуктивността и печалбата;
- Откриват баланса между краткосрочните цели и успешното дългосрочно планиране;
- Оценяват по какъв начин работното място и кариерното развитие се вписват в цялостната корпоративна стратегия.
ЗНАНИЯ
- Икономика на банков клон;
- Процеси за създаване на стойност;
- Въздействие върху удовлетвореността на клиентите;
- Операционен мениджмънт;
- Как малките промени в операциите могат значително да променят резултатите и да увеличат нетната печалба;
- Как бизнесът генерира печалба днес и как може да генерира печалба в бъдеще;
- Конкуренция на пазара и предпочитания на клиентите - "Как клиентите избират своята банка?";
- Удовлетворяване на клиентското търсене чрез развиване на ПРАВИЛНА стратегия с изключителни услуги.
Работейки заедно, участниците повишават своето разбиране за комплексния характер на финансови взаимоотношения между отделите. И в този процес те разбират какво е необходимо, за да спечелят, както и как да въвеждат новите си умения и идеи в реалността.
КЛЮЧОВИ ПОНЯТИЯ
- Пазарен дял
- Оползотворяване на капацитета
- Растеж на материалните и нематериалните активи
- Доходност;
- Имидж на бранда и репутация;
- Развитие на компетенциите;
- Потенциал за развитие на хората;
- Подбор и задържане;
- Химия в екипа;
- Оперативно планиране;
- Подобрения в оборудването и процесите.
КАКВО КАЗВАТ УЧАСТНИЦИТЕ
„Отнема години, за да придобиеш знания за добър управител на клон. Отнема дори десетилетия, за да разбереш важността и ролята на управителя на клона. Симулацията позволява на участниците да разберат ролята на управителя на клона само за няколко дни...”
Мениджър на клон - Водеща банка в Полша
„Никога не съм имал възможност да видя представянето си "отгоре". Участвайки в симулацията, аз имах възможност да контролирам всички процеси и тяхното значение за крайния резултат на нашия бранш. По време на симулацията участниците могат да видят как те създават стойност, въпреки че си мислят, че това е извън обхвата им.“
Мениджър на клон, Алианц Банк България
„Един от семинарите с най-голяма добавена стойност за моите служители. Симулацията ги постави в реалните всекидневни обстоятелства и предизвикателства. Участниците трябва да изградят своя клон, който да отговаря на изискванията на техните клиенти и в същото време да създават стойност.“
Директор банкиране на дребно, водеща банка в Румъния
ФАКТИ
Материали
Настолна бизнес симулация
Брой участници
4 конкуриращи се екипа. 8-16 участници в екип.
Участници
Всеки мениджър или служител, който има влияние върху решенията за продажби и дистрибуция, корпоративното позициониране, продуктовото портфолио или покупките на стоки:
- Мениджъри на клонове
- Дистрибутори на банкови продукти;
- Служители с висок потенциал.
Необходимо време
2-2.5 дни, които отоварят на 5 години работа.