„Прецизно таргетиране и планиране на продажбите“ е изключително практически насочен работен семинар, в рамките на който участниците учат, обсъждат, анализират и тренират ключовите умения нужни им да подготвят добре продажбения процес.
Програмата се базира на разбирането, че успехът на бизнес продажбите в голяма степен се гради на добрата подготовка и правилния подход към пазара и клиентите. Участниците се фокусират върху елементите водещи до максимизиране на ефективността в продажбите, така че с минимални усилия да постигат максимални резултати.
В програмата участниците работят върху:
- техники и инструменти за анализ на пазара;
- създаване на sweеt spot матрица на клиентите;
- изготвяне на фокусирани послания;
- анализ на конкуренцията;
- начини за постигане на отличимост в очите на клиентите;
- анализ на процеса за покупка при клиента и напасването му с процеса по продажба;
- дефиниране на ключови „болки“ при клиента;
- ефективни методи за ефективно осъществяване на първи контакт.
За кого е предназначена програмата:
- Търговци, ангажирани с продажби към бизнес клиенти (В2В);
- Мениджъри на В2В търговски екипи от ниско и средно йерархично ниво;
- Регионални търговски мениджъри;
- Новоназначени търговци на бизнес услуги.
Факти
Формат
Практически работен семинар с търговски фокус, практически казуси, екипни и индивидуални работни сесии.
Материали
Работни книжки, учебни материали, упражнения
Участници
Максимален брой – 15 участници
Продължителност
2 дни
Водещ
Сертифициран консултант от In Your Hands