“Вдъхновете хората в екипа си да прилагат бизнес концепции,
които ще помогнат за реализацията на вашата бизнес стратегия — и то бързо”
Успехът е движеща се мишена. Как обединявате всичките си хора около Вашата стратегия на пазар, който се променя твърде бързо?
В бизнес симулацията Celemi Enterprise™ шест компании участват в конкуренция помежду си за клиентите на един силно динамичен пазар. Участниците влизат в ролята на мениджърски екип, управлявайки дейностите: Маркетинг и продажби; Бизнес развитие и Продуктово портфолио; Планиране и доставки; Финанси и контрол. Основното им предизвикателство е да създадат и успешно да реализират стратегия, с която да спечелят желания пазар.
Екипите се впускат в бизнес приключение, обещаващо много рискове, но и възможности за печалби, изискващо от тях да останат изцяло фокусирани върху целта и да мислят стратегически, за да успеят.
Celemi Enterprise предизвиква участниците да се справят в несигурна среда, балансирайки краткосрочните резултати с постигането на дългосрочна стойност. Екипите трябва да:
- изберат пазарен сегмент;
- сегментират и продават на желаните клиенти;
- удовлетворят нуждите на клиентите, развивайки атрактивно и рентабилно продуктово портфолио;
- доставят качествено услугите/продуктите, възползвайки се максимално от хората и процесите в организацията;
- създадат силна и устойчива марка;
- следят внимателно краткосрочните и дългосрочни финансови резултати.
Останете начело в един променящ се свят.
Водещият консултант използва софтуер, с помощта на който прави детайлни годишни анализи и сравнява представянето на екипите по широк набор от показатели. Това провокира задълбочена дискусия, силно свързана с реалното бизнес ежедневие на участниците.
В края на симулацията се провежда приложна сесия, в която участниците превеждат новите знания в техния бизнес контекст. Така се гарантира, че симулацията ще се превърне в устойчиво и полезно бизнес знание.
Ключови резултати
- Посредством лесен за възприемане начин, участниците получават споделено разбиране за цялостната бизнес ситуация, в която се намира компанията;
- Симулацията предлага концептуален модел относно това как работи бизнеса ни, кои са приоритетите ни и как да го развиваме успешно.
- Насърчава хората да обследват и определят кои са елементите носещи стойност за бизнеса и какъв е ефекта им върху организацията;
- Помага на участниците да открият къде има потенциал за подобрения и как те лично могат да допринесат за изпълнението на стратегията, чрез ролята която имат в организацията;
- Вдъхновява хората да пожелаят да направят промяна.
За кого е предназначена програмата
- Висш и среден мениджмънт на големи компании, предлагащи продукти и услуги на конкурентен пазар. Симулацията ще им помогне бързо да построят или подложат на критичен анализ фирмената стратегия към пазара;
- Ключови служители, които ще изградят споделено разбиране за голямата картина на бизнеса, както и как могат да допринесат;
- Мениджъри отговорни за обучението и развитието в компанията, могат да използват симулацията като практически инструмент за интерактивно обучение и/или комуникиране на фирмената стратегия до всички в компанията.
Ключови концепции
Привличане на правилните клиенти:
- Клиентски нужди, ценности и предпочитания
- Сегментация на пазара
Разумно използване на ресурсите:
- Материални и нематериални ресурси
- Управление на знанието
- Стойност за акционерите
- Финансови показатели, добри и лоши разходи
Приоритизиране на база правилна информация:
- Жизнен цикъл на продукта
- Пазарни прогнози
- Балансирани карти с показатели
- Уплътняване на капацитета
- Анализ на представянето
Запазване на конкурентноспособността:
- Стойност за клиентите
- Цени и продуктово портфолио
- Позициониране и брандинг
- Оперативна ефективност
- “Червени и сини океани”
- Пазарни анализи
Какво казват клиентите
“Enterprise разясни и подсили нашето послание относно стратегическите ни приоритети. Формата на симулацията наистина успя да ангажира участниците и провокира много интересни дискусии.”
– Президент и Главен изпълнителен директор, BE Group
“Това е най-интерактивното обучение, на което някога съм присъствал изобщо. Ключовите послания са подсилени с практически примери, които всеки участник може да види и почувства.”
– Кол-център мениджър, отдел “Обслужване на клиенти”, Česká pojišťovna
“За да победиш конкуренцията на променящ се пазар, трябва да имаш способността и гъвкавостта, които са нужни за бързото прилагане в действие на избраната стратегия. Ние успешно използвахме симулацията Enterprise, за да подобрим тези компетенции в нашия екип.”
– Маркетинг директор, Actavis
Факти
Материали
Настолна бизнес симулация. Софтуер за бизнес анализи.
Брой участници
4-6 конкуриращи се екипа, 12-30 участника общо. Възможност за паралелно протичане на няколко семинара.
Участници
Висш и среден мениджмънт, таланти и всички ангажирани с маркетинг, продажби, бизнес и финансови анализи и
отговорности.
Продължителност
2 дни, симулиращи 7 години оперативна дейност.
Водещ
Сертифициран консултант от In Your Hands и Celemi
Езици
Български, Английски
Полезни материали
Брoшура "Celemi Enterprise™" (Български) | разгледайте | |
Общо представяне "Celemi Enterprise™" (Български) | разгледайте | |
Успешна история: "Задълбочено разбиране на корпоративната стратегия" - Технологична и производствена компания (Български) | разгледайте | |
Успешна история: "Комуникиране на продукт и на стратегия" - Автомобилна компания (Български) | разгледайте | |
Overview "Celemi Enterprise™" (English) | разгледайте | |
Brochure "Celemi Enterprise™" (English) | разгледайте |