Според изследване сред студенти от т.нар. „Бръшлянова лига“ връзка между нивото на IQ и успеха в бизнеса се наблюдава едва при 1% от хората. Докато връзката между нивото на EQ (емоционалната интелигентност) и успеха в бизнеса се наблюдава при 27% от хората.
Какво всъщност означава емоционалната интелигентност и как всеки от нас може да я развие в себе си, за да постига по-продуктивни междуличностни отношения. В този бизнес тренинг участниците могат да разберат:
- Как да разпознаваме и контролираме собствените емоции?
- Как да разпознаваме и разбираме емоциите на другите?
- Как да поставим под контрол емоционални ситуации?
Това са част от въпросите, на които търсим отговор в тренинга посредством различни упражнения и въпросници за самоанализ, дискусии, казуси и учебни филми и др. Тренингът се основава върху модела за развитие на емоционална интелигентност на Даниел Голман.
„Най-благородното удоволствие е радостта от разбирането!“
- Леонардо да Винчи
Ключови резултати
В резултат от тренинга Вие ще се почувствате провокирани да откриете по нещо ценно за себе си в различни сфери на живота. Понякога това са идеи по отношение на предизвикателства като: „Как да стимулирам хората в екипа ми да бъдат по-ангажирани и инициативни?“, а понякога могат да са и по-сложни въпроси като: „Как да накарам сина си да си прибира играчките?“
Ето и още няколко въпроса, чиито отговори можете да намерите в тренинга:
- Кои са моделите на поведение, които насърчават у околните доверие, мотивация и ангажираност към резултатите;
- Как да постигаме емоционален контрол при справяне с „трудните“ хора в екипа или клиенти;
- Как да постигнем максимално въздействие и убедителност в общуването чрез асертивност.
- Как да откажем или как да кажем Не!
Бизнес приложение
- При новосформирани екипи или в моменти на промяна, преструктуриране и др.;
- При подобряване и развитие на нивото на обслужване към външни или вътрешни клиенти;
- При развитие на мениджърски и лидерски компетенции;
- При водене на бизнес преговори;
- При изграждане на стратегически партньорства с ключови клиенти;
- При управление на промяната в компанията;
- Подобряване на ефективността при взаимозависими екипи.
Ключови термини в програмата
- Модел на Даниел Голман за развитие на емоционална интелигентност;
- Емоционалните спусъци;
- Прозорецът на ДжоХари;
- Основни и Смесени емоции;
- Разпознаване, разбиране на емоциите;
- Управление на емоциите в наша полза;
- Асертивно поведение;
- „Strokes Balance”;
За кого е предназначена програмата
Този тренинг би бил интересен за всички, които се занимават с управление на хора, продажби, водене на преговори, управление на проекти, обслужване на клиенти, управление на промяната.
Факти
Формат
Групов тренинг с упражнения в малки групи, бизнес казуси, учебни филми, микроанализ на заснети упражнения, групови дискусии, въпросници за самоанализ.
Материали
Работни книжки, учебни материали, упражнения
Участници
Максимален брой: 12 участници
Продължителност
до 2 дни
Водещ
Сертифициран консултант от In Your Hands