обслужване на клиенти
Днешната глобална икономика промени драстично начина на работа в компаниите. Свързаността на икономики, технологии и идеи повлия на всичко – от типа на продуктите и услугите, които се предлагат, до това как тези продукти и услуги се доставят на клиента. Във все по-комодитизиращия се свят това, което разграничава компаниите, е не какво предлагат, а как го предлагат. Устойчивото конкурентно предимство може да се опише с три думи: Преживяването на клиента. Качеството на обслужване, започващо още преди продажбата и обхващащо целия процес на следпродажбено обслужване, трябва да бъде фокус на всяка организация, която се надява да остане актуална и конкурентоспособна. Предоставянето на отлично преживяване на клиента не е въпрос на избор - то е задължително.
Вижте по-долу списъка с обучения, които можем да ви предложим в тази важна за бизнеса ви област. Ако не намирате това, което търсите, просто се свържете с нас, за да разработим индивидуално решение за вашите специфични нужди.