обслужване на клиенти

Днешната глобална икономика промени драстично начина на работа в компаниите. Свързаността на икономики, технологии и идеи повлия на всичко – от типа на продуктите и услугите, които се предлагат, до това как тези продукти и услуги се доставят на клиента. Във все по-комодитизиращия се свят това, което разграничава компаниите, е не какво предлагат, а как го предлагат. Устойчивото конкурентно предимство може да се опише с три думи: Преживяването на клиента. Качеството на обслужване, започващо още преди продажбата и обхващащо целия процес на следпродажбено обслужване, трябва да бъде фокус на всяка организация, която се надява да остане актуална и конкурентоспособна. Предоставянето на отлично преживяване на клиента не е въпрос на избор - то е задължително.

Вижте по-долу списъка с обучения, които можем да ви предложим в тази важна за бизнеса ви област. Ако не намирате това, което търсите, просто се свържете с нас, за да разработим индивидуално решение за вашите специфични нужди.

Обслужване по телефона

Това обучение е фокусирано върху принципите за повишаване на ефективността в телефонната комуникация. Участниците ще развият ключови комуникативни умения за обслужване на клиенти, ще изучат типовете клиенти, стиловете и изразните средства, които да използват, както и бариерите пред ефективната телефонна комуникация.

повече

Следпродажбено обслужване

Обучението се фокусира върху важността на дейностите след продажбата, с които може да отличите обслужването си от това на конкуренцията и да спечелите пазарно предимство. Честотърговските консултанти полагат твърде малко усилия за настоящите си клиенти, забравяйки нещо много важно – грижата за тези клиенти гарантира лоялност!

повече

Управление на качеството на обслужване

Това обучение се фокусира върху създаването и имплементирането на система за управление на качеството на обслужване. Участниците работят по практически казуси за управление на процеса по обслужване, който е насочен към подобряване на клиентската удовлетвореност, повишаване на продажбите и привличането на нови клиенти.

повече

Бизнес проблематика

ОБУЧЕНИЕТО В ХИБРИДНА СРЕДА: КАК ОНЛАЙН БИЗНЕС СИМУЛАЦИИ СПОМАГАТ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ ПРЕДСТАВЯНЕТО НА СЛУЖИТЕЛИТЕ?

ОБУЧЕНИЕТО В ХИБРИДНА СРЕДА: КАК ОНЛАЙН БИЗНЕС СИМУЛАЦИИ СПОМАГАТ ЗА ПОДОБРЯВАНЕ ПРЕДСТАВЯНЕТО НА СЛУЖИТЕЛИТЕ?

В днешната динамична бизнес среда и хибридните условия на работа, необходимостта от разработване на ефективни програми за развитие на служителите, изисква комбинация от различни подходи и инструменти за обучение.

прочетете

Служителите в магазините не се усмихват – народопсихология или грешен подход?

Служителите в магазините не се усмихват – народопсихология или грешен подход?

„Защо не се усмихват? Защо не поздравяват? Защо обсъждат клиенти? Защо изглежда, че си вършат работят без желание? … Това са толкова логични неща! Може би е нещо свързано с народопсихологията!“ Клиентите ни се обръщат към нас с подобни коментари, когато става дума за подобряване на обслужването в магазина.

прочетете

3 HR тенденции, които ще променят организациите през 2019г.

3 HR тенденции, които ще променят организациите през 2019г.

Бизнесът се променя и то с много динамични темпове, а това носи със себе си нови предизвикателства пред компаниите. Запознайте се с най-актуалните HR тенденции, които да очакваме през 2019 година.

прочетете