Инструменти

Класически тренинг формати

Вярваме, че възрастните учим по-ефективно, когато сме поставени в контекст с практическа насоченост. По този начин уменията, стратегиите и знанието се изпълват със смисъл и могат да бъдат приложени на практика своевременно. Ето защо нашата философия е да персонализираме програмите, които предлагаме, като използваме доказалите се във времето персонализирани процеси и инструменти, разработени от нашите консултанти или от нашите международни партньори.

Поведенческата тренинг методология e базирана на активното задаване на въпроси и иницииране на диалог преди обучителите да представят основните концепции и модели на поведение, заложени в програмата. Този подход ни помага да въвлечем участниците в учебния процес и да задържим вниманието им. С други думи, чрез него им създаваме условия да “купят” моделите и ключовото знание от концепциите, още преди да сме им ги представили.

Използваме методологията “учене чрез правене”, за да подкрепим поведенческата промяна чрез висока степен на интерактивност. Инструментите, които използваме, са ролеви игри, даване на обратна връзка в момента на действието, дискусии в малки групи, флип-чарт активности за добиване на знание за мнението и идеите на участниците и други.

Бизнес проблематика

АНГАЖИРАНЕ И РАЗВИТИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В ОРГАНИЗАЦИЯТА (ЧАСТ 2)

АНГАЖИРАНЕ И РАЗВИТИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В ОРГАНИЗАЦИЯТА (ЧАСТ 2)

„Добре – ще си кажете – имаме програми за развитие, както за новопостъпили, така и за дългогодишни служители. Как да ги развиваме правилно?“

прочетете

АНГАЖИРАНЕ И РАЗВИТИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В ОРГАНИЗАЦИЯТА (ЧАСТ 1)

АНГАЖИРАНЕ И РАЗВИТИЕ НА СЛУЖИТЕЛИТЕ В ОРГАНИЗАЦИЯТА (ЧАСТ 1)

В последните дни на старата година, голяма част от нас започват да си правят равносметка за изминалите месеци, предизвикателствата и казусите, с които се сблъскахме, и целите, които да си поставим за предстоящата 2022 г.

прочетете

ОСНОВНИ УМЕНИЯ В ПРЕГОВОРИТЕ? BATNA, WATNA, ZOPA?... OПA! (ЧАСТ 2)

ОСНОВНИ УМЕНИЯ В ПРЕГОВОРИТЕ? BATNA, WATNA, ZOPA?... OПA! (ЧАСТ 2)

Планували сте от преди месец среща с вицепрезидента на Ваш потенциален А+ клиент. А колко усилия Ви отне това. Леле! Само който не е опитвал да влезе при вицепрезидент от този калибър, не би Ви разбрал. И ето го шанса...

прочетете