Ориентация на компанията към клиента
Да казвате, че сте ориентирани към клиента не означава, че сте ориентирани към клиента... действията ви трябва да го доказват!
„Ориентация на компанията към клиента“ е дългосрочен процес, фокусиран върху изграждането на устойчива култура на поставяне на клиента на първо място от всички служители независимо от функцията, която изпълняват и йерархичното им ниво в организацията.
Нашето разбиране е, че една организация е истински ориентирана към клиента само когато гледната точка на клиента е водеща при вземането на решения в компанията, при структурирането на процесите на работа и в поведенията, които се насърчават в цялата организация.
Програмата цели всеки мениджър и служител в компанията:
- Да осъзнае ролята си в създаването на най-добро преживяване на клиента в целия процес на работа;
- Да поема лична отговорност чрез своите действия за резултата, който доставя на клиентите;
- Да може да анализира и вижда какво е нужно да се подобри, да поема отговорност да го подобри и да действа проактивно винаги, когато е нужно нещо да се подобри, в интерес на клиента и бизнеса на компанията.
Ние вярваме, че ориентацията към клиента е въпрос както на личен избор, така и на организационно изискване. Ние ви помагаме да постигнете и двете като:
(1) Разберем бизнеса и ситуацията ви;
(2) Определим заедно как изглежда „Успеха“;
(3) Адаптираме процеса и съдържанието;
(4) Подкрепим мениджърите ви да управляват устойчиво процеса;
(5) Ви обучим.
Програмата следва системния модел и международно лицензирания инструментариум за промяна на организационната култура на партньорите ни от Eagle’s Flight, Канада.
Повече информация за програмата прочетете в прикачената по-долу брошура!