КОНФЕРЕНЦИЯ 2024 ОСЪЗНАТОТО ЛИДЕРСТВО
02.10.2024 Не изпускайте тази възможност да придобиете ефективен инструментариум за успешно и осъзнато лидерство. Възползвайте се и запазете своите места най-късно до 31 октомври!
С удоволствие ви каним на организираната от In Your Hands конференция „Осъзнатото лидерство“. Събитието ще се проведе на 13 ноември от 09:00 до 17:30 в София.
По време на конференцията ще имате възможност да участвате в четири практически работилници, демонстриращи лицензирани обучителни решения, свързани с различни аспекти на лидерството:
- Изграждане и утвърждаване на лидерски авторитет
Тук ще проиграете редица реални ситуации от ежедневието на ръководител на екип, за да намерите точните решения, които ще ви позиционират като осъзнат и приет лидер. Чрез този практически подход ще развиете уменията си за вземане на решения и ще укрепите лидерските си качества, което ще ви помогне да водите екипа си към успех.
Водещ: Димитър Димитров
- Управление и мотивация на високоефективни екипи
В тази работилница ще ви запознаем с практически подход за управление на екипната динамика, който ще ви помогне да постигнете по-добри резултати и по-ефективна комуникация. Ще научите как да оценявате ефективността на екипа и да получавате конструктивна обратна връзка от всеки член за пропуските в екипната работа, за да подобрите сътрудничеството и продуктивността.
Водещ: Борислава Соколова
- Коучинг умения за развитие на таланта
Ще се запознаете с иновативен подход за развитие на служителите, който включва вдъхновяване на желание за учене, изграждане на ключови умения и гарантиране на спазването на процесите. Нашата цел не е просто да ви покажем КАК да направите нещо, а да ви помогнем да разберете ЗАЩО е важно. Ще помогнем на всеки служител да осъзнае своите пропуски и да се ангажира с коригиращи действия, което ще доведе до по-висока ефективност и удовлетвореност на работното място.
Водещ: Маргарита Колчева
- Създаване на среда за иновации
В тази сесия ще ви запознаем с подход за насърчаване на екипната иновативност и изграждане на работна среда, изпълнена с нови идеи. Ще научите как да стимулирате креативността на вашия екип и да създадете атмосфера, в която новите идеи процъфтяват, водейки до по-голяма ефективност и успех.
Водещ: Ивайло Кунев
Повече информация за работилниците и инструментите ще откриете на страницата. Очакваме ви!
Регистрирайте се тук най-късно до 31 октомври и се подгответе за нашето вълнуващо събитие, представящо колкото сериозни, толкова и атрактивни инструменти за лидерски успех.
ДЪЛГООЧАКВАНАТА ПРОГРАМА ЗА ОТВОРЕНИ БИЗНЕС ОБУЧЕНИЯ Е ВЕЧЕ ТУК!
06.11.2023 Възползвайте се от качеството на In Your Hands и в отворен формат
РЕГИСТРАЦИЯТА ЗА ОТВОРЕНИТЕ ОБУЧЕНИЯ ПРЕЗ 2024 Г. ПРИКЛЮЧИ. ОЧАКВАЙТЕ ПРОГРАМАТА ЗА 2025 Г.!
С вълнение Ви съобщаваме, че дългоочакваната програма за отворени бизнес обучения вече е факт и ще стартира в началото на 2024 година. Тази програма е предназначена за всички, които искат да надградят своите професионални и лични умения и да се запознаят с нови теми и тенденции.
Програмата включва обучения на теми като:
- Мениджърски умения: лидерство, мотивация, управление на екипа, вземане на решения, делегиране и др.
- Лични умения: комуникация, емоционална интелигентност, лична ефективност, презентационни умения и др.
- Продажбени умения: планиране на продажбите, изграждане на взаимоотношения с клиенти, преговорни умения, търговски процес, етапи на сделките и др.
Обученията се провеждат от опитни треньори и експерти в съответните области. Те са подходящи за всички нива на опит и знания.
ГРАФИК И ФОРМИ ЗА РЕГИСТРАЦИЯ:
- 15-16.02.2024 ОБУЧЕНИЕ ЗА ОБУЧАВАЩИ с Маргарита Колчева
- 20-21.02.2024 ЕФЕКТИВНИ ПРЕГОВОРИ с Димитър Димитров
- 12.03.2024 УПРАВЛЕНИЕ НА МНОГООБРАЗИЕТО И ПРИОБЩАВАНЕТО с Павел Панов
- 19.03.2024 МОТИВАЦИЯ И АНГАЖИРАНОСТ с Ивайло Кунев
- 26.03.2024 ЕМОЦИОНАЛНА ИНТЕЛИГЕНТНОСТ с Маргарита Колчева
- 16.04.2024 ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ с Маргарита Колчева
- 18.04.2024 БИЗНЕС ФИНАНСИ ЗА МЕНИДЖЪРИ с Павел Панов
- 23.04.2024 НАГЛАСА ЗА РАЗВИТИЕ И РАСТЕЖ с Гергана Цанова
- 24-25.04.2024 ПРОФЕСИОНАЛНИ УМЕНИЯ ЗА ПРОДАЖБИ с Димитър Димитров
- 14.05.2024 КОМУНИКАТИВНИ УМЕНИЯ с Борислава Соколова
- 16-17.05.2024 МЕНИДЖЪР ЗА ПЪРВИ ПЪТ с Петър Иванов
- 28.05.2024 НАСЛЕДСТВОТО НА ЛИДЕРА с Павел Панов
- 04.06.2024 ЛИЧНА ЕФЕКТИВНОСТ с Ивайло Кунев
- 11.06.2024 УПРАВЛЕНИЕ НА УСТОЙЧИВИЯ ПРЕХОД с Георги Йорданов
Всички обучения ще се проведат в гр. София (ще получите информация за локацията допълнително), от 09:00 до 17:00 часа.
Броят на местата е лимитиран.
В цените са включени обяд и кафе паузи, както и сертификат за участие в pdf формат.
Повече за общите условия за участие вижте тук.
При въпроси: open.trainings@inyourhands.bg или +359884340085
Регистрирайте се сега на страницата на избраното обучение и се пригответе да издигнете уменията си на следващото ниво!
ОТВОРЕНА Е РЕГИСТРАЦИЯТА ЗА ИЗВЪНРЕДНОТО ИЗДАНИЕ НА STRATEGIC BUSINESS ACADEMY 2023
28.03.2023
С радост Ви уведомяваме, че петото издание на STRATEGIC BUSINESS ACADEMY – ускорена практическа бизнес програма по МВА модел, специално разработена за висшия и средния мениджмънт на компании, работещи в динамична и конкурентна пазарна среда, ще стартира в началото на месец октомври 2023 година.
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ТУК!
Академията съчетава в себе си:
- Световен ноу-хау – използваните инструменти в модулите са част от МВА програмите на водещи университети (списък) в цял свят и са използвани от над 50% от компаниите във Fortune 500;
- Ускорено и практическо бизнес знание, поднесено по модерен и интерактивен формат, с включени бизнес и поведенчески симулации във всеки модул;
- Международно признати бизнес сертификати и професионален Networking.
Какво включва Академията?
Академията се състои от 6 системно надграждащи се модула и самостоятелна практическа работа между модулите:
- Модул 1: "Мениджърски анализ на финансовите и бизнес показатели (KPIs)"
- Модул 2: "Конкурентни предимства чрез динамична бизнес стратегия"
- Модул 3: "Лидерство, Организационна култура и Бизнес резултати"
- Модул 4: "Устойчиво развитие чрез управление на нематериалните активи"
- Модул 5: "Доставяне на стойност от проектите за промяна"
- Модул 6: "Тотално качество и организационна ефективност"
Защо е нужна Академията?
Често се казва, че мениджърът, управляващ бизнес, е като часовникар, грижещ се за сложен часовников механизъм, но... дали му е толкова лесно? Защото тъкмо сме му научили мястото на дадено зъбчато колело и то вече не е там или просто изглежда различно – пазара, клиентите и конкурентите ни се променят постоянно.
В такава среда, единствената гаранция за успех на компанията е ключовите мениджъри да надскочат функционалната си експертност и да видят голямата картина на бизнеса, лостовете и причинно-следствените връзки между всички елементи на часовниковия механизъм на компанията. Само така могат да вземат правилни стратегически и оперативни решения, водещи до синергия в усилията и гарантиращи устойчив пазарен успех.
За какво е Академията?
Академията е ускорена програма, разработена по МВА модел и даваща на мениджърите нужните ключови перспективи към всички страни на бизнеса. Целта й е с практически инструменти и бизнес симулации да представи голямата картина на една компания и механизмите, водещи я до успех. Така мениджърите ще знаят как да постигнат желаните конкурентни предимства, реализирайки пълния потенциал на организацията.
РЕГИСТРИРАЙ СЕ ТУК!
За повече информация и регистрация:
- Посетете страницата на академията: SBA.inyourhands.bg
- Изтеглете детайлна брошура в PDF формат
- Вижте уебинара, в който Павел Панов представя Академията
- Заявете персонална среща с нас на имейл: SBAcademy@inyourhands.bg или се обадете на телефон: +359 884 279 370
ОБУЧЕНИЯ В ОНЛАЙН СРЕДА ОТ IN YOUR HANDS
26.03.2020 Отлагането на планираните обученията за неопределен период от време крие риск от забавяне развитието на важните за бизнеса Ви компетенции при ключовите служители.
Извънредната ситуация в страната и в света променя начина, по който функционираше бизнеса до момента. Ситуацията изисква да бъдем гъвкави, адаптивни, позитивни и търпеливи, за да устоим на промените и да се подготвим за възможностите, които ще ни донесе бъдещето. Трансформирахме голяма част от портфолиото ни в онлайн формат, за да не се налага да отлагате планирания график на обученията за неопределен период от време. Вярваме, че ще запазим до голяма степен качеството на обучението и преживяването на участниците.
За целта предприехме следните промени:
- Провеждане на максимум 2 сесии с продължителност 1.5 часа или общо до 3 часа на ден. В онлайн среда ангажираността на участниците се управлява по-трудно. Един или два модула на ден гарантират, че участниците ще бъдат по-фокусирани върху обучението.
- Обученията се водят на живо от консултант и се адаптират спрямо спецификите на бизнеса и предизвикателствата на групата. Запазваме персоналния подход към всеки конкретен случай.
- Запазваме значителна част от елементите на интерактивност в обученията чрез използването на така наречените breakout rooms – технологично можем да разделяме участниците на групи и да използваме екипни упражнения и дискусии.
- Предоставяме на участниците учебни материали и сертификати в дигитален формат.
- Разбиването на обученията на сесии в няколко дни не променя цената. Ако обучението в присъствен формат е еднодневно, се таксува като такова и в дигитален формат, независимо броя дни, в които е проведено.
Имаме готовност да реагираме по над 25 теми в следните области: Мениджмънт, Продажби, Преговори, Обслужване на клиенти, Екипна и лична ефективност, Презентационни умения, Персонален коучинг.
КАТАЛОГ ОНЛАЙН ОБУЧЕНИЯ
МЕНИДЖМЪНТ И ЛИДЕРСТВО:
- Роля и основни мениджърски функции
- Изграждане и управление на високоефективни екипи
- Мотивация и ангажираност
- Управление на конфликти в екипа
- Вдъхновяване чрез истории (Storytelling)
- НЛП за мениджъри
- Управление на хора по време на промени
- Управление на промяната
- Управление на проекти и изграждане на PMO
ЛИЧНА ЕФЕКТИВНОСТ:
- Ефективна комуникация
- Управление на времето
- Управление на стреса
- Презентационни умения
- Решаване на проблеми и вземане на решения
- Емоционална интелигентност
- Справяне с промяната
- Бизнес етикет и кореспонденция
ПРОДАЖБИ, ПРЕГОВОРИ И ОБСЛУЖВАНЕ:
- Управление на търговски екипи
- Продажби към крайни клиенти (В2С)
- Продажби към бизнес клиенти (В2В)
- Лично търговско планиране
- Ефективно проспектиране
- Ефективни преговори
- Психология на клиента
- В обувките на клиента
- Обслужване на клиенти
ЕКИПНИ ОНЛАЙН ПРЕЖИВЯВАНИЯ
ОБУЧЕНИЯ, РАЗРАБОТЕНИ В ПОДКРЕПА НА БИЗНЕСА ПО ВРЕМЕ НА ИЗВЪНРЕДНОТО ПОЛОЖЕНИЕ И КРИЗАТА С COVID-19:
За запитвания и повече информация се свържете с нас на тел.: 0884 279 370 или на имейл: ask@inyourhands.bg
НЕПРИСЪСТВЕНО ОБУЧЕНИЕ НА ТЕМА „ПРОДУКТИВНИ ДИСТАНЦИОННИ ЕКИПИ“
17.03.2020 Преминете плавно през прехода от работа в офиса в дистанционна работна среда, черпейки идеи от практиката на утвърдени глобални компании, успешно работещи с изцяло дистанционни екипи.
Появата на новия корона вирус COVID-19 и бързото му разпространение по цял свят, изиска спешни мерки от страна на правителствата за овладяване на пандемията. Това обаче води със себе си нови предизвикателства пред бизнеса и нуждата от бързата адаптация към създалата се ситуация. Голяма част от компаниите вече направиха първата крачка и преминаха към режим на „работа от вкъщи“. Преминаването в дистанционен режим на работа на пръв поглед не изглежда голямо предизвикателство, но има специфики, които ако не бъдат адресирани навреме, могат да повлияят на продуктивността на Вашите екипи.
Обучението „Продуктивни дистанционни екипи“ е специално разработено за екипи, които преминават към отдалечена работа, и за действия в условия на кризисна ситуация, когато преходът трябва да се осъществи бързо и под високи нива на стрес. То се базира на опита на утвърдени глобални компании, успешно работещи с изцяло дистанционни екипи. В него ще се запознаете с техники и насоки, които да Ви подпомогнат успешно да преминете прехода не за месеци, а за седмица.
КЛЮЧОВИ ТЕМИ В ОБУЧЕНИЕТО
- Предизвикателства пред дистанционния екип.
- Основни разлики между офисна и дистанционна работа.
- Митове и истини за дистанционната работа.
- Как да управляваме хора, с които не се виждаме?
- Стилове на работа, синхронна срещу асинхронна комуникация.
- Как да запазим екипната култура и мотивация?
- Преразглеждане на ежедневните задачи, ролите и отговорностите в екипа.
- Планиране и оптимизиране на ежедневния работен процес.
- Ефективно управление на работни процеси и отчетност в дистанционна среда.
- Онлайн инструменти за управление на дистанционни работни процеси.
- Онлайн инструменти за ефективно общуване и сътрудничество.
Обучението е разработено в две версии:
- За ръководители на дистанционни екипи
- За служители, които трябва да работят дистанционно
За да бъдем максимално полезни за Вашите мениджъри и служители, обучението ще бъде предварително адаптирано спрямо Вашата индустрия и специфики на работа
Обучението се провежда дистанционно, през онлайн платформа (Zoom), позволяваща видео разговори, писмен чат и презентационен режим. Участниците работят с обучителя в онлайн среда, в която се запознават с добри практики и работят заедно по казуси.
Обучението „Продуктивни дистанционни екипи“ се състои от четири двучасови модула. Провежда се в рамките на 2 до 4 работни дни. (по 1-2 модула на ден)
За повече информация:
Изтеглете детайлна брошура на български език в PDF формат
Заявете онлайн СРЕЩА С КОНСУЛТАНТ на тел.: 0884 279 370 или имейл: ask@inyourhands.bg
ЗА ПРЪВ ПЪТ В БЪЛГАРИЯ ДИГИТАЛНАТА БИЗНЕС СИМУЛАЦИЯ Agile Move™
21.10.2019 Практикувайте прилагането на Agile подходите в работата с клиенти, по проекти и в организацията като цяло. Провокирайте опитните си служители или обучете новите си хора на Agile мислене.
„Не оцелява най-силният или най-интелигентният индивид. Оцелява този индивид, който е в състояние да се адаптира и приспособи най-добре към променящата се среда“ – Чарлз Дарвин, 1809 година
Agile вече отдавна не е само за IT компании и Scrum експерти, а е начин бързо да се адаптирате и да реагирате на променящите се пазарни условия. Днешният динамичен свят ни поставя в реалност, в която промяната е непрекъснат, системен, а понякога и разрушителен процес, в който всяка нова инициатива се основава на предходната и изисква множество трансформации, които да се случат едновременно. Тази промяна се появява както в организациите, така и извън тях, тъй като компаниите работят на пазар, който става все по-изменчив, несигурен, сложен и неясен (VUCA).
Celemi Agile Move™ помага на Вашата организация да премине през необходимата трансформация, за да посрещне предизвикателствата на днешния неясен и постоянно променящ се свят. Използвайте тази силно конкурентна и ангажираща симулация, за да помогнете на Вашите служители да открият предимствата на Agile принципите и да се научат да ги прилагат в ежедневната си работа с клиенти или по проекти.
КАКВИ СА КЛЮЧОВИТЕ РЕЗУЛТАТИ ОТ ПРОГРАМАТА?
Включвайки се в програмата Celemi Agile Move™, участниците ще:
- Разберат ясно смисъла на Agile подходите, независимо кой от тях използват.
- Разберат кога и защо да използват гъвкаво (agile) мислене в работата си с клиенти, по проекти или в организацията като цяло.
- Създадат общ език и споделено разбиране по темата.
В резултат от програмата, участниците ще развият гъвкаво (agile) мислене, което да допринесе за:
- Подобрени умения за адекватна реакция при промени на пазара;
- Повишена ефективност;
- По-кратко време за достигане на продукта до пазара;
- По-ниска цена за разработване, поради спестени излишни разходи на време и ресурси;
- Нови продукти, които решават реални нужди на клиентите;
- Повишена удовлетвореност на клиентите.
За повече информация:
Посетете страницата на програмата ТУК
Изтеглете детайлна брошура на български език в PDF формат
Тествайте мини-симулатор на програмата ТУК (тестовият симулатор работи само на английски)
Заявете СРЕЩА С КОНСУЛТАНТ на тел.: 0884 279 370 или имейл: ask@inyourhands.bg
НАПРАВЕТЕ ЕКИПНОТО ВИ СЪБИРАНЕ ЕДНО ВЪЛНУВАЩО ПРЕЖИВЯВАНЕ!
12.09.2019 Направете екипното Ви събиране или фирмена конференция незабравимо и вълнуващо преживяване за целия Ви екип, като включите в програмата си някоя от нашите изключително конферентни програми!
След сезона на слънчевите отпуски и незабравимите моменти с близки и приятели, идва периода на есенните събития за компаниите – от регулярните срещи на търговските или мениджърските екипи за отчитане на резултати и планиране, до екипните тимбилдинг събития и голямото фирмено събиране за края на годината. Какъвто и да е повода обаче, целите винаги са подобни – да сплотим хората, предоставяйки им възможност да бъдат заедно извън офиса, да ги мотивираме и вдъхновим, като същевременно постигнем конкретни бизнес цели и отправим силни послания, които искаме всички от даден екип, функция или компанията да споделят в съвместно преживяване.
Нашите конферентни програми са точно това допълнение към Вашите корпоративни събития, което ще ги направи наистина вълнуващи и ангажиращи. Ние вярваме, че съчетанието на приятното с полезното е не само възможно, но и силно препоръчително, за да придаде допълнителна добавена стойност от инвестицията в него.
Независимо дали искате да подобрите екипната ефективност и мотивация, да благодарите за постигнатите резултати, да представите нов продукт или да планирате пътя напред за следващата година, ние ще Ви помогнем да докоснете сърцата и умовете на колегите и клиентите си и да направите събитието силно ангажиращо преживяване за тях!
НАШИТЕ ПРЕДИМСТВА
- Ние безпроблемно се интегрираме в темата на фирмената Ви конференция или екипно събиране;
- Ние персонализираме темата и посланията към участниците;
- Ние правим Вашето събитие изключително ангажиращо за участниците;
- Ние предоставяме незабравимо преживяване, което се помни дълго;
- Ние имаме стратегии и инструменти за задържане на наученото.
НАШЕТО СПЕЦИАЛНО ПРЕДЛОЖЕНИЕ
За тези, на които им трябва допълнителен стимул, а покрай тях и за всички останали, предлагаме и специална отстъпка за всяко събитие проведено до 20.12.2019 г. – всеки 6-ти участник участва БЕЗПЛАТНО в избраната от Вас програма!
За повече информация:
Посетете страницата ни за конферентните програми ТУК
Изтеглете детайлна брошура за конферентните програми в PDF формат
Заявете СРЕЩА С КОНСУЛТАНТ на тел.: 0884 279 370 или имейл: ask@inyourhands.bg
HR STRATEGIC BUSINESS PARTNER ACADEMY - Ускорена MBA програма за HR мениджъри
06.03.2018 Регистрирайте се СЕГА на специалните ни цени за първото издание на Академията. Местата са ограничени!
Представяме Ви HR STRATEGIC BUSINESS PARTNER ACADEMY - първата по рода си ускорена бизнес програма по МВА модел, специално разработена за HR директори и мениджъри!
Защо е нужна Академията?
Организациите стават изключително мултипоколенчески, познатите модели не работят, а ефективността е новата мантра. В тази среда компаниите, които не се адаптират бързо, няма как да просперират, независимо колко успешен продукт или бизнес модел са имали до сега. Но кой движи организациите напред, ако не хората?
HR функцията заслужава да отвоюва мястото си сред стратегическия мениджмънт, доказвайки измеримата бизнес стойност, която носи на компанията. За целта е нужно да успяваме да говорим на езика на бизнеса и да предлагаме аргументите си облечени с подходящите финансови, стратегически и корпоративни термини.
Какво ще получите?
В рамите на шест, надграждащи се модула ще имате възможност да натрупате солидни бизнес знания, разбиране и опит. Участвайки в първото издание на HR STRATEGIC BUSINESS PARTNER ACADEMY получавате:
- Световен ноу-хау - използваните инструменти в модулите са част от МВА програмите на 7 от 10-те водещи университети в света и са използвани от над 50% от компаниите във Fortune 500;
- Ускорено и практическо бизнес знание, поднесено по модерен и интерактивен формат, с включени бизнес и поведенчески симулации;
- Международно признати бизнес сертификати и професионален Networking.
За повече информация:
- Посетете страницата на академията: HRAcademy.inyourhands.bg
- Изтеглете детайлна брошура в PDF формат
- Запишете се на предстоящите УЕБИНАРИ на 20 март от 13:00 до 13:30 или на 03 април от 13:00 до 13:30
- Заявете персонална среща с нас на имейл: HRAcademy@inyourhands.bg или се обадете на телефон: +359 884 279 370
- Вижте възможностите за три пълни СТИПЕНДИИ за участие.