"Вдъхновете иновативността и подкрепете креативността във Вашата организация"
Какво общо имат помежду си козето мляко, паяците и въдицата? Музикалните записи и авиолиниите? Поведението на мравките и телекомуникациите? Повечето от нас биха предположили, че нищо. Но всяка от тези привидно случайни комбинации се е превърнала в радикално нововъведение, което е създало изцяло нова бизнес ниша. Участниците предприемат пленително пътешествие към „Точката на пресичане” – мястото, където идеите от различни области и култури се срещат и мигновено възпламеняват изключителни нововъведения.
По бестселъра “Ефектът Медичи” на Франс Йохансон.
По време на семинара екипите обсъждат и изследват
- Какво представлява иновацията и как се случва?
- Кои са условията, които подпомагат или възпрепятстват иновацията? Работим ли с верните предположения?
- Колко добре използваме нашите различия, за дa изследваме, откриваме и капитализираме нови възможности за растеж?
- Как ще го осъществим?
За кого е предназначена програмата
The Medici Game™ е предназначена за всякакъв тип организации, независимо от индустрията и от нивото на хората. Симулацията е полезен инструмент в маркетинга, продажбите, човешките ресурси и продуктовото развитие. Използвайте The Medici Game™, за да:
- вдъхновите хората да мислят “извън кутията” и реализирате техния потенциал да бъдат иновативни;
- разберете за последните разкрития в иновативността и да постигнете общо разбиране посредством диалог;
- създадете иновативна среда и подкрепите процеса на промяна на културата в цялата организация;
- подсилите корпоративна конференция или други инициативи, събития и проекти.
Кои са били Медичите
Фамилията на Медичите е управлявала италианския град Флоренция преди близо 500 години. Те спонсорирали и обучавали хора от различни професионални области: архитекти, скулптори, учени, философи и др. Събирайки тези хора от всички краища на света, Медичите успели да счупят бариерите между различните култури и дисциплини. По този начин са дали началото на един от най-творческите периоди от човешката история, Ренесансът.
Какво казват клиентите
“По принцип хората са склонни да търсят подобрения на продукти и услуги, които вече съществуват, но след като играхме The Medici Game бяхме вдъхновени да мислим отвъд стандарта. Креативното мислене и предприемаческият дух са важни в Rockwell и затова смятам, че The Medici Game беше перфектният избор.” „Бях прочел книгата, но играта на The Medici Game с моите колеги ми даде повече! Много увлекателен уъркошоп.”
– Ник Николс, Мениджър „Обучение и развитие”,
Rockwell Automation, САЩ
"Бях прочел книгата, но играта на The Medici Game с моите колеги ми даде повече! Много увлекателен уъркошоп.”
– Мениджър проекти, Фармацевтична компания,
Швеция
Факти
Учебни материали
Игрови борд и комплекти от тематични карти.
Брой участници
От 4 до 200 участници, групирани в екипи по четирима.
Участници
Служители на всички нива.
Продължителност
3-4 часа
Водещ
Сертифициран консултант от In Your Hands и Celemi. Един водещ консултант на всеки 25-30 човека.
Езици
Български, Английски
Полезни материали
Брошура "The Medici Game" | разгледайте | |
Brochure "The Medici Game" | разгледайте |