"Вдъхновете иновативността и подкрепете креативността във Вашата организация"

 

Какво общо имат помежду си козето мляко, паяците и въдицата? Музикалните записи и авиолиниите? Поведението на мравките и телекомуникациите? Повечето от нас биха предположили, че нищо. Но всяка от тези привидно случайни комбинации се е превърнала в радикално нововъведение, което е създало изцяло нова бизнес ниша. Участниците предприемат пленително пътешествие към „Точката на пресичане” – мястото, където идеите от различни области и култури се срещат и мигновено възпламеняват изключителни нововъведения.

По бестселъра “Ефектът Медичи” на Франс Йохансон.

По време на семинара екипите обсъждат и изследват

  • Какво представлява иновацията и как се случва?
  • Кои са условията, които подпомагат или възпрепятстват иновацията? Работим ли с верните предположения?
  • Колко добре използваме нашите различия, за дa изследваме, откриваме и капитализираме нови възможности за растеж?
  • Как ще го осъществим?

За кого е предназначена програмата

The Medici Game™ е предназначена за всякакъв тип организации, независимо от индустрията и от нивото на хората. Симулацията е полезен инструмент в маркетинга, продажбите, човешките ресурси и продуктовото развитие. Използвайте The Medici Game™, за да:

  • вдъхновите хората да мислят “извън кутията” и реализирате техния потенциал да бъдат иновативни;
  • разберете за последните разкрития в иновативността и да постигнете общо разбиране посредством диалог;
  • създадете иновативна среда и подкрепите процеса на промяна на културата в цялата организация;
  • подсилите корпоративна конференция или други инициативи, събития и проекти.

Кои са били Медичите

Фамилията на Медичите е управлявала италианския град Флоренция преди близо 500 години. Те спонсорирали и обучавали хора от различни професионални области: архитекти, скулптори, учени, философи и др. Събирайки тези хора от всички краища на света, Медичите успели да счупят бариерите между различните култури и дисциплини. По този начин са дали началото на един от най-творческите периоди от човешката история, Ренесансът.

Какво казват клиентите

“По принцип хората са склонни да търсят подобрения на продукти и услуги, които вече съществуват, но след като играхме The Medici Game бяхме вдъхновени да мислим отвъд стандарта. Креативното мислене и предприемаческият дух са важни в Rockwell и затова смятам, че The Medici Game беше перфектният избор.” „Бях прочел книгата, но играта на The Medici Game с моите колеги ми даде повече! Много увлекателен уъркошоп.”


– Ник Николс, Мениджър „Обучение и развитие”,
Rockwell Automation, САЩ

"Бях прочел книгата, но играта на The Medici Game с моите колеги ми даде повече! Много увлекателен уъркошоп.”

– Мениджър проекти, Фармацевтична компания,
Швеция

Факти

Учебни материали
Игрови борд и комплекти от тематични карти.

Брой участници
От 4 до 200 участници, групирани в екипи по четирима.

Участници
Служители на всички нива.

Продължителност
3-4 часа

Водещ
Сертифициран консултант от In Your Hands и Celemi. Един водещ консултант на всеки 25-30 човека.

Езици
Български, Английски

Полезни материали

Брошура "The Medici Game" разгледайте
Brochure "The Medici Game" разгледайте